sobota 27. března 2010

China Glaze Blue Sparrow

Koukám, že si tu vytvářím pěknou šňůru laků China Glaze :-) Tenhle lak jsem chtěla moc dlouho, ale ve výsledku jsem z něj trošku rozpačitá. Kdyby přesně odpovídal mým fotkám, tak by byl dokonalý, jenže je to neonový lak a ty se špatně fotí. Ve skutečnosti byl mnohem tmavší a ten třpyt co v sobě má, nebyl tak výrazný. Je také hodně řidký, na fotkách mám 4 vrstvy laku + nadlak, protože zasychá matný. Jeden nehet jsem si ozdobila razítkem, neumím si představit barvu vhodnější pro motiv delfínků, nicméně při upravování fotek jsem zjistila, že nemám ani jednu ostrou, tak aspoň pro představu...




6 komentářů:

  1. Na fotkách vypadá skvěle, vůbec ne jako neonka, ale spíš jako shimmer, moc se mi líbí s delfínky. Ale 4 vrstvy je i na neonku trochu moc.

    OdpovědětVymazat
  2. júúú, tohle je jeden z mejch n...proč jsem ho vlastně dávala pryč? *škrábe se na hlavě* asi si ho jdu dát znova na seznam.

    OdpovědětVymazat
  3. Annie, u nové maminky je mu dobře, snad to tě aspoň uklidní :)

    Kdyby vypadal tak jako na fotkách, je do-ko-na-lej. Ale i tak ho mám ráda, krásná barvička a skvěle se s ním pracuje...

    OdpovědětVymazat
  4. To jsem teda nečekala, tolik ohlasů zrovna na tenhle lak :-) Mám radost, že se delfínci líbí :-)

    A Andulku se pokusíme uklidnit ještě víc - pokud ho opravdu chceš znova, může být tenhle tvůj, už bydlí v přebytkový krabici :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Destičku s delfíny mám také, ale na OPI Russian Navy nevypadají zdaleka tak hezky. Blue Sparrow nemám, tak musím vyzkoušet na Eyes Like Sapphire (podle popisu to stejně vypadá, že jsou ty dva moc podobné na to, abych měla oba). Myslím, že zajímavě by to vypadalo i s CG Adore jako razítkovacím lakem.

    OdpovědětVymazat