středa 31. března 2010

jarní šílenství

Inspirací pro tohle líčení mi byla Lisa Eldridge a za doporučení téhle úžasné slečny děkuji Jarušce! Lisa mi sloužila spíš jako barevný vzor, protože normálně nepoužívám odlišnou barvu na horní a dolní víčko, natož potom tak rozdílné barvy jako jsou žlutá a fialová :-) Já jsem ale na rozdíl od ní použila 3 odstíny žluté (což na fotkách moc vidět není, ale ve skutečnosti bylo!) a bojovala jsem s problémem, kdy mi ani jedna z mých dvou fialových tužek nechtěla držet na waterline. Takže výsledek vypadá jako její velmi nepovedená kopie :-( Ale i tak se mi to moc líbilo a cítila jsem se v takovém líčení dobře, určitě si ho někdy udělám znovu a vyzkouším i jinou barevnou kombinaci.

Použité produkty:
Too Faced Shadow Insurance
P2 Playful Sun
NYX Yellow Pearl
MAC Chartreuse
MAC Viz-a-Violet
Elf Shimmer Pallete
Urban Decay tužka 24/7 Lust
YSL Volume Effect Faux Cils







7 komentářů:

  1. Nádherné líčení, to tvoje vypadá krásně jarně a přitom nositelně, zatímco tvoje předloha v tom vypadá jako nemocná s prominutím "sociální pracovnice".
    Ale s tou tužkou je to zvláštní, mě tahle na waterline drží krásně.

    OdpovědětVymazat
  2. Hmmm...hezčí než originál :-)

    OdpovědětVymazat
  3. WOW parádní, velmi zajímavé a velmi povedené ..jo a moc ti to sluší !

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna dneska ráno jsem si říkala, jak se mi strašně líbí kombinace fialový a žlutý a ejhle, je to tady :-) Máš to krásný a musela jsem se podívat i na originál a ty rozhodně vyhráváš :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Holčičky, děkuju za krásné pochvaly, mám radost že se vám to líbí i když to nebyl můj nápad :-)

    OdpovědětVymazat
  6. krasne, fialovu a zltu mam rada, mam take steny :)

    OdpovědětVymazat