pondělí 29. března 2010

Brazilský keratin - po 6 týdnech

Původně jsem chtěla napsat článek, jak moje vlasy vypadají 6 týdnů po aplikaci keratinu, ale vzhledem k tomu, že vidím velký rozdíl v tom, jak moje vlasy vypadaly před dvěma týdny a teď, rozhodla jsem se článek rozdělit na dvě části.

Keratin – 4 týdny po aplikaci
Celý první měsíc po narovnání vlasů keratinem vydržely vlasy krásně rovné, nebylo vůbec nutné používat žehličku, nemusela jsem vlasy ani foukat, i když jsem je nechala volně uschnout, byly většinou rovné jako hřebíky – většinou, protože to záleží na šamponu, který jsem zrovna použila. Vypozorovala jsem pár postřehů:
Myla jsem si vlasy na střídačku třemi šampony - keratinovým šamponem, který jsem koupila společně s keratinem, růžovým Elséve a Niveou pro lesk vlasů (Elséve je můj nejoblíbenější šampon, Niveu jsem dostala od maminky). Co se rovnosti týče, keratinový šampon zbylé dva převálcoval na celé čáře, pokud jsem ho použila a nechala vlasy volně uschnout, vypadaly jako bych je právě vyžehlila. Po Elsévu byly rovné téměř dokonale, jen někdy se mi malinko podtáčely konečky. Nivea šampon je hrozný, nikdy vlasy nebyly úplně dokonale rovné a na dotek byly takové hrubší, zatímco po keratinovém nebo Elsévu byly krásně jemné, hladké a zářivé. Na začátku jsem si totiž myslela, že ať použiju jakýkoli šampon, výsledek to moc neovlivní, proto jsem taky začala používat tu Niveu, i když vím, že jsem po ní nikdy pěkný vlasy neměla. Chyba, takže dál už budu používat pouze keratinový šampon, který občas prostřídám takovým, který mi vyhovoval i před keratinovou kúrou.
Nerada to přiznávám, ale vlasy se mi mastily rychleji než dřív. Dřív když jsem si umyla vlasy večer, vydržely mi pěkné dva dny, po keratinu pouze jeden, druhý den už od rána vypadaly umaštěně. Takže jsem ten druhý den řešila různě, čelenkama, culíkama… a pokud mi to můj školní rozvrh dovoloval, myla jsem si vlasy až ráno.
Nerada nosím doma vlasy rozpuštěné, překáží mi, takže je většinou smotám do nějakého drdolu. Jenže tím se samozřejmě deformují. Dřív se mi takhle deformovaly trvale, ale s keratinem se po chvíli narovnají do téměř původního tvaru – toho si taky moc cením, opravdu nemám ráda když je vidět, že jsem měla ve vlasech gumičku.

Keratin – 6 týdnů po aplikaci
Po šesti týdnech už bohužel ani keratinový šampon není všemocný a vlasy se mi začínají trošku kroutit – je to vidět na konečcích a hlavně na sestříhaných pramenech kolem obličeje (snažila jsem se to zachytit na fotkách, ale asi to moc vidět není… - vlasy jsou umyté keratinovým šamponem, nevyfoukané). Ale pokud je chci mít zase jak hřebíky, stačí je vyfoukat přes kulatý kartáč a jsou zase rovné :-) Na druhou se stranu se zase přestávají mastit, opět můžu nosit dva dny po sobě vlasy rozpuštěné. Ale co je (aspoň pro mě) nejdůležitější – pořád vypadají o 100% lépe než před keratinem :-)



9 komentářů:

  1. Peti, super článek, já jsem s tím keratinem na vážkách...hrozně se mi to líbí, vlasy jako hřebíky bez žehlení jsou sen, ale to maštění mě trochu zrazuje. Proto jsem přestala používat hennu, protože se mi vlasy mastily mnohem víc (nesnášim mytí vlasů a proto jsem ráda, že je můžu mýt jednou za 5 dní, někdy i víc, ale to už je taky na gumičky a čelenky...). Tak nevím nevím, ale tvoje fotky jsou super :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Blani, pokud ti vážně vydrží vlasy 5 dní bez mytí, tak by to snad zas neměl být takový extrém abys je po keratinu musela mýt každý den... Ale těžko říct, osobní zkušenost nemám, fakt to chce asi vyzkoušet na vlastní kůži, přece jen ten měsíc uteče jako voda a pak se to zase srovná (teda aspoň u mě, no :-))

    OdpovědětVymazat
  3. To je pravda :-) Zatím jsem tomu teda spíš nakloněná :-D

    OdpovědětVymazat
  4. To ti schvaluju! A nabídka, že ti to udělám, pořád platí :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Peti, tak to je paráda, když už tak vláskům jsi dopřála vitamínovou kůru a jsi spokojená, což také byl cíl. Jinak díky za super článek, budeš zas aplikovat keratin ?

    OdpovědětVymazat
  6. Lucinko, zatím to vypadá že si to za dalších 6 týdnů zopakuju, pozitiva pro mě nad negativy převažují :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Peti, ty si zlatá :-) Asi se na tom nějak domluvíme, ale vidím to až někdy na květen, až bude po diplomce...

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky, chtěla bych jenom říct že la brasiliana keratin není na trvalé narovnání vlasů tak jak to bývá u chemického. Je to zpevnění vlasů a jejich snažší úpravu. Vlásky se stávají silnější a jsou uzavřené po celé délce, tim pádem i "těžší". Keratin vžehlený do vlasů se bude zase postupně vytrácet, díky tomu se vlásky začnou znovu více vlnit proto je důležité opakovat kůru po 2 3 někde úvádějí i po 4měsících. Na google je toho napsaného dost, ale bohužel pro některé z vás jenom v cizím jazyce např. v angličtině. Hodně stěstí a krásné vlásky všem kdo si je přeje ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. také jsem zkoušela rovnání vlasů.Dvakrát jsem byla u kamarádky,která mi vlasy narovnala přípravkem,který příšerně páchl.Ale výsledek byl úžasný a efekt trval půl roku.Nebyl čas a tak jsem se objednala v Praze do salónu.Objednala jsem se a nechala přemluvit na brazilský keratin,prý úžasný,spolehlivý.samozřejmě jsem zakoupila i keratinový šampón a kondicionér.Bohužel,efekt žádný,po prvním umytí vlasy téměř stejné.byla jsem samozřejmě ukázat dílo kadeřníkovi,který se velmi omlouval a nabídl opakování.Nabídl ho třikrát,ale vždy do toho něco přišlo.nakonec slíbil část peněz vrátit,ale dodnes peníze nemám.Takže ne všichni jsou spokojeni.S.

    OdpovědětVymazat