úterý 16. března 2010

Pop Beauty paletky

Jak už jsem psala, nejsem zrovna moc velký fanda paletek. Většinou se mi moc líbí, ale stejně je pak z nějakého důvodu nepoužívám. Občas ale stejně neodolám nějakou vyzkoušet :-) Značku Pop Beauty znám už delší dobu, ale nečetla jsem o nich nic moc dobrého a cena jejích výrobků není zrovna nízká, takže mě nikdy nenapadlo si od ní něco koupit. Ale tyhle paletky! To byla láska na první pohled :-) To balení je prostě stylové! Vypadá jako peněženka a když ji otevřete, vlevo najdete velké zrcátko a vpravo tři čtveřice stínů, které by měly ladit s vaší barvou očí. Nemohla jsem se ale vůbec rozhodnout jestli si koupit Green Eyes nebo Blue Eyes, protože moje oči jsou modrozelené a taky se mi líbily barvy v obou paletkách. Dilema dopadlo zcela klasicky - musela jsem mít obě. S každou jsem zatím udělala jen jedno líčení, ale přijdou mi fajn, ne moc pigmentované a ne moc třpytivé, což zrovna teď preferuju. Určitě brzy napíšu další dojmy, ukážu nějaké líčení a hlavně dám vědět kterou z nich si nechám :-) Která se líbí vám?




3 komentáře:

  1. Ty "modré oči" jsou nádherné. Už se těším ne reference co se týče konzistence.
    Mohu mít všetečný dotaz, kde si je koupila? Strašně se mi líbí pár věcí z britských stránek.

    OdpovědětVymazat
  2. balení opravdu stylové a jsem také zvědavá na reference. Jinak já bych brala víc tu modrou ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Day, mám je z ebay, protože ty ceny na oficiálních stránkách jsou dost vysoké, pomalu jak MAC :-)

    OdpovědětVymazat