čtvrtek 12. května 2011

Vítejte v mém kosmetickém království :-)

Ano, rozhodla jsem se pozvat vás na exkurzi do svého druhého domova, tedy na kolej. Bydlím sama ve dvoulůžkovém pokoji, takže si můžu dovolit využít všechny prostory, které nabízí, a proto mám jeden stůl studijní a druhý kosmetický. Stohy knih a papírů vás asi moc zajímat nebudou, tak vás nechám nakouknout na ten druhý :-)
Začínáme celkovým pohledem, vše jsem samozřejmě nafotila i z větší blízkosti a fotky jsem nechala dost velké, tak si na ně když tak klikněte, ať vám neunikne žádný detail :-) Na této fotce si prosím povšimněte šuplíkové skříňky, které říkám domeček pro pigmenty.

Na střeše domečku mám košíček s mono stíny, v tom se přehrabuju poměrně často, takže to, co je teď na vrchu, může být za chvíli dole, minimálně hnědé a šedé odstíny se snažím střídat. Dále tu mám několik menších paletek, vpravo makeupy a v přední části všechna platlátka na pusu.

Detail stínového košíčku.

Detail lesků a rtěnek.

A nyní se přesuneme do prvního patra domečku :-) Čtyři z pěti vypadají podobně jako toto - v každém jsou tedy dva látkové košíčky s pigmenty a ve volném prostoru vedle jsou pak pudry, makeupy, tvářenky nebo linky. Přiznávám, že na to, kolik těch pigmentů mám, je používám minimálně... Ale nechci se jich zbavovat, chleba to nežere a ani se nezkazí, třeba jejich čas ještě přijde. V tomto patře je zajímavostí zásoba tří mých nejoblíbenějších pudrů Manhattan z doby, kdy se tato značka vyprodávala v DM :-) Vzorky Just Pure Minerals jsou v aktuálním testování a obvykle se povalují volně na stole, ale tak kvůli vám jsem je uklidila :-) Poslední šuplík je odlišný, ten jsem ani nefotila, tam mám pár laků a takové ty věci, které se jinam nehodí, jako ořezávátka na tužky, zdobení na nehty a podobně.

Ještě jedno patro otevřené - pigmenty Barry M, tvářenky a gelové linky.

Koutek pečující kosmetiky, není to vše, něco mám ještě u postele a hodně toho je v koupelně. V pozadí paletka Elf a sada štětců Sigma.

A tohle mi roste v květináčích :-) Vlevo štětce a nové řasenky, čekající na vyzkoušení, vpravo milion tužek - potřebuju mít výběr :-) Jo a poznámka - některé štětce byly čerstvě po koupeli a nastrkala jsem je tam jen aby nepřišly o focení, proto třeba ten Elfí na tvářenku vypadá tak urousaně :-) Pak se vrátily dosušit.

Pudry, tvářenky, gelové linky - dost je střídám a tady v tom košíčku je mám dobře po ruce.

Půjčené laky od kamarádek mají svůj osobní košík, který opouští jen na focení a lakování, to abych si náhodou nějaký omylem nepřivlastnila.

A tohle je třípatrový dům mých vlastních laků. Vrchní patro patří efektům, potřebám na razítkování a také podlaku, nadlaku a CND na kůžičku, aby byly stále při ruce a nemusela jsem je hledat. Další dvě patra jsou pak klasické barevné laky. Donedávna jsem měla laky ještě v těchto šuplících (a bylo jich tam o dost víc, než na těch starých fotkách :-)), ale už jsem je odvezla domů, stěhování se blíží a já nechci aby otce ranila z toho množství mrtvice :-)

Detailní pohled na nejvyšší patro.

A jedna bonusová, kus poličky nad stolem. To je pro dnešek vše, děkuji za pozornost a doufám, že se vám u mě líbilo :-) Pokud vás něco zaujalo a chcete znát konkrétní odstín, samozřejmě se ptejte :-)


45 komentářů:

  1. Fíha, takovejch serepetiček:)))já mám řasenku, tužku, makeup, pudr, tvářenku a nazdar. :D:))

    OdpovědětVymazat
  2. co na to říct jiného,než, že jsem naprosto unešena a uchvácená, já kosmetiku taky miluju,taže tohle je pro mě pohlazení po duši, vydržela jsem se kochat zvětšenými fotkami hodně dlouho,ha :D!

    OdpovědětVymazat
  3. Ježkovy voči, to já jsem proti tobě naprostý chudák :D Moc se mi líbí ta šuplíčková skříňka, odkud ji máš, nebo kde se dá něco podobného sehnat?

    OdpovědětVymazat
  4. :D Ty kráso! Myslím, že tolik krávovinek nemám ani já a to jsem se bála, že to už fakt přeháním. Vždycky si to obhájím před sebou samotnou slovy "jako vizážistka to přece potřebuješ, ne?!" a táhnu nákupní tašku šminek domů ;) Máš to krásné Peti a na živo by mě tvá sbírka bavila určitě nějakou hodinku minimálně...

    OdpovědětVymazat
  5. já nemám slov... prostě krása. a taky bych to chtěla vidět naživo, mě by to bavilo minimálně tři dny.

    OdpovědětVymazat
  6. Poté co jsem tu nádheru viděla a smazalo mi to tu hodně dlouhý obdivný komentář jsem si musela jít spravit náladu, páč toho mám proti tobě nějak málo a jsem hrdou majitelkou dalších třech Essence stínu:-D (Taupe of the pops, Metropolitan a Black goddess) Doufám, že už tam snad příště nic neobjevím, ale asi je to droga:-DDD

    OdpovědětVymazat
  7. Podpis: Dejnicka (nějak se mi nejde připojot přes google)

    OdpovědětVymazat
  8. Tolik nádherných stínů od Macu
    <3

    OdpovědětVymazat
  9. Týnuše: odivuju ty, které si vystačí s jedním kouskem od všeho :-) Já tu kosmetiku prostě miluju, ráda ji nakupuju, ráda si vybírám čím se zrovna dnes nalíčím... Každý den to samé by mě nudilo :-)

    Míno, tu šuplíkovou skříňku mám už asi dva roky, koupila jsem ji v nějaké akci tuším v Lidlu... ráda bych poradila, kde něco takového sehnat, ale takové věci se bohužel objevují hodně málo... Kdysi dělala takové moc pěkné dřevěné trojšuplíčky Ikea, tak třeba je nahradila něčím podobným..?

    Dejni, gratuluju k novým stínům :-) Necvakla bys je a nedala na MB, prosím? Ať mám inspiraci na příští nákup, protože já teda rozhodně ještě nemám všechny pěkný :-D

    Anonymní: jojo, stínů od MACu mám hodně, to ještě zdaleka nejsou všechny vidět :-)

    A děkuju za milé komentáře, exkurzi naživo se vůbec nebráním, klidně přijeďte! :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Mám doma řasenku a jedny fialový stíny, nic jinýho nepoužívám. :-) Pudr a korektor jsou ještě nevypotřebovaný dozvuky boje s akné (mejkap jsem přestala používat v patnácti, cítím se v něm divně), jinak už bych si je nedávala, když už netrpím na problematickou pleť. Pravda, ještě černý lak a občas si v záchvatu nadšení koupím barevný (a po půl roce je zatuhlý vyhodím). Aktuálně teda vlastním červený a fialový. Já se líp cítím přirozeně, na běžný nošení mi řasenka stačí.

    OdpovědětVymazat
  11. úžasné! Některé výrobky máme stejné, což při tvém množství není žádné překvapení :-D. S takovým královstvím musíš být nejkrásnější princezna! ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Pěkné, takové komorní (toho mám jako kapánek víc). o já jla njdřív obrázky a říkám si, hele Peťa má RBL, chciii a po chvíli, hmm Locavore, tak nic.
    Zajímalo by mě co je to za ERNO?

    Aailyyn tak to si asi na lakovací/beaut blog zabloudila omylem.

    OdpovědětVymazat
  13. Day: Pokud vím, nikomu jeho zájem o kosmetiku neberu, tak proč tak nepřátelsky? Když o tom někdo umí poutavě napsat, přečtu si se zájmem třeba o chovu kalifornských žížal. Sama se o kosmetiku nezajímám, ale je zakázáno číst ty, které to baví a dovedou kus ze svého nadšení předat ostatním? Já rozumím smyslu psaného textu a tedy vím, proč píšu komentář a dovedu kliknout na červený křížek, když se mi něco nelíbí.

    OdpovědětVymazat
  14. Aailyyn, já ti rozumím, většina lidí to má jako ty :-) Ale já problematickou pleť mám, tak maskuju nedostatky, zvýrazňuju přednosti... Baví mě vyhrát si s líčením a lakováním, tak to dopadlo takhle, no :-) A moc si cením toho, že to tu čte někdo, koho kosmetika zase až tak nebere!

    Markett, bohužel některým princeznám příroda moc krásy nenadělila, tak to ani stůl plný šminek nezachrání :-) Ale pomáhá mi cítit se aspoň trochu lépe, to zas jo :-)

    Day, no jo, jsem ti říkala, že žádný RBL nevlastním :-) A ty toho máš fakt víc než já?? Ten Erno je vzorkové balení makeupu.

    OdpovědětVymazat
  15. Omlovám se, jestli to vyznělo nepřátelsky, asi jsem přehnaně citlivá na komentáře typu mě stačí jen to, což mi tak nějak implikuje ty toho máš zbytečně moc.

    OdpovědětVymazat
  16. Kdybych to všchno dala na hromadu tak asi ano, proto to mám strategicky rozmístěné všude po bytě a skládat na hromadu nehodlám. Mám méně lesků a pigmentů, ale rtěnek, parfémů a stínů víc.

    OdpovědětVymazat
  17. Rtěnková moc nejsem, to je fakt, dřív jsem je hodně nakupovala, ale skoro nepoužívala. Ale třeba parfémů mám ještě hodně doma - a tím hodně myslím asi tak 10, z toho 5 dražších značkových :-) Ale z dekorativky toho mám doma minimum, tohle na fotkách je víceméně všechno (pokud nepočítám lesky a balzámy v každé kabelce minimálně jeden :-))

    OdpovědětVymazat
  18. Tak já zase těch parfémů 20 a nějaké ještě mamka, takže tu 30 doma asi máme a jen značkové, omluvou budiž to, že jsou věchny z nějaké slevové akce, nebo dárky a některé třeba ze 70.let. Lesky nepoužívám skoro vůbec, kromě těch kiss od MACu (to jsou tekuté rtěnky to se nepočítá), vadí m většinou parfemace a to že lepí a řasenky mám doma 4 a používám je 3 x do měsíce.

    OdpovědětVymazat
  19. Jej, stetce v kvetinacoch sa mi pacia, ja ich mam v takej tej trapnej drevenej vecicke na pribory z IKEA, asi budem drza a poziciam si tvoj napad.. :)

    Krasne to mas zorganozovane a take pestreee..
    predpokladam ze to je len cast arzenalu, ze? :)

    OdpovědětVymazat
  20. Úžasné. Naprosto miluju články tohoto typu :))

    OdpovědětVymazat
  21. Babs, nee, tohle je tak 95%, doma mám jen hodně parfémů a pak pečující kosmetiku nakoupenou do zásoby, hlavně tělová mléka a sprcháče. Z dekorativky mám doma minimum, jen abych se mohla nalíčit kdybych si náhodou zapomněla přivézt malovátka z koleje :-)

    Malltynka: díky, taky mě takové posty baví :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Tyjo .. tak to je dost dobrý .. až budu ... ehm .. velká tak snad budu mít taky takový výběr. :D Když mi bylo 6 tak jsem si představovala, že budu mít všechny šminky a laky v takové té bedně na nářadí, všechno po ruce. :D

    OdpovědětVymazat
  23. aj ja chcem mať toľko toho..:)

    http://summerfullofsun.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  24. Zlati, konečně..jinak se mi tvé domočky moc líbí ;-)
    snbbibi

    OdpovědětVymazat
  25. tyyjo, ted si mě motivovala k tomu, abych si nějaké šuplíčky taky pořidila.. :)

    OdpovědětVymazat
  26. Hmm.. takže mi bloger či jak se ta služba jmenuje smazal dva dlouhý příspěvky, takže už se zmůžu jen na: ááááááááááchhhhhh, krááássaaaaa! a víc takových postů!!!

    OdpovědětVymazat
  27. Christin, podobné ale o dost menší šuplíčky mají třeba v KIKu. Mají tři šuplíky, jsou z průhledného plastu a stojí asi 60Kč, tak pokud toho nemáš tolik jako já, třeba by ti stačily :-)

    Dejni, víc toho nemám, tak nemůže být víc takových postů! :-) Leda bych vysypala košíčky a nafotila to detailně, ale to se mi moc nechce...

    OdpovědětVymazat
  28. Wauu, krásný je to! Nejradši bych přijela a kochala se pořádně zblízka! A s těma pigmentama jsi mě pobavila, to je přesně ten důvod, proč si je syslím doma i já :-) A zajímá mě odstín toho lipgelé, vypadá krásně.

    OdpovědětVymazat
  29. Blani, přijeeeď ;-) Lipgelée je Slicked Pink a kdybys chtěla, mám úplně novej na prodej, sešly se mi dva a já je spotřebovat opravdu nestihnu :-)

    OdpovědětVymazat
  30. Tak k tobě uspořádáme zájezd na exkurzi:-D
    S pigmentama to mám taky tak, ale vzhledem k tomu, že jich je většina zelených a nemládnu a nevypadá to, že by se ze mě stal uhlobaron a nemusela jsem chodit do práce, tak začínám pochybovat, že jejich čas ještě někdy přijde:,-(
    Mohl by být s lakama-až budou všechny pohromadě;-)

    OdpovědětVymazat
  31. To je ráááj. To je nebee .... MILUJU kosmetiku a strašně mě baví nakouknout lidem do toho, co mají doma! Prostě PARÁDA!

    www.mall-from-wonderland.blogspot.com - můj blog o kosmetice. :)

    OdpovědětVymazat
  32. Viennettko, to je prostě nádhera! A normálně zavidím, jak to máš krásně srovnané a přehledné. Já dala přednost počítači, tak se ty moje krámy trapně trčí v košíčkách. Nebo se povalují všude kolem. Já chci taky toaletní stolek!

    OdpovědětVymazat
  33. Dejni, laky plánuju hromadně fotit na vzorníkách, ale lahvičky asi nee :-)

    Malltynko, já taky ráda nakukuju :-)

    Yari, díky, ale ono to takhle hezky srovnané není pořád, dá celkem práci to v takovém stavu udržet. Dost často nechávám naposledy použité věci válet se uprostřed stolu, jsem bordelářka :-) Ale jinak mi taky vyhovuje mít stůl jen na kosmetiku, doma na to ale prostor nemám, tak nevím jak to vyřeším...

    OdpovědětVymazat
  34. Lahvičky jsou pohromadě hezčí než vzorníky. Navíc to na vzorníkách stejně často neodpovídá, nebo máš nějaké spešl?;-)

    OdpovědětVymazat
  35. wow, super...ja mam tak 1/10 z toho co ty :D tiene na oci ma az tak velmi netahaju i ked sa mi pacia...no laky a lesky na pery by som si dokazala kupovat stale...keby som mala na to peniaze :D V poslednych dvoch rokoch lesky moc nekupujem, lebo som zistila, ze viac ako 5 naraz nestacim pouzivat a potom zacnu smrdet a skoncia v kosi = zbytocne peniaze. A laky by som kupovala ak by u nas boli znacky ako Zoya, butter London, MAC, Essie...to tu stale nie je, co je na jednej strane aj dobre, lebo neutracam peniaze co nemam :D

    OdpovědětVymazat
  36. Peti, děkuju moc za nabídku, ale já bych to Lipgelé asi neunosila, zakázala jsem si kupovat cokoliv na rty, protože to nezvládám spotřebovat a kazí se to rychlejc než třeba laky nebo stíny.

    OdpovědětVymazat
  37. Prosím, kde bych sehnala ty růžový a žlutý košíčky, jak máš naskládané na sobě a máš v nich srovnané ty laky na nehty?

    OdpovědětVymazat
  38. Bohunko, košíčky jsou z Kauflandu, jak občas bývá taková ta akce "vše za 30Kč".

    OdpovědětVymazat
  39. wau...tak v tomto by som sa rada pohrabala...lebo rada sa hrabem kamoskam babkam tetam mojej krsnej atd. v kozmetickych tastickach :D

    OdpovědětVymazat
  40. žeriem tvoje usporiadanie, ja som si kupila podobnu skrinku v kiku, a je mi luto, ze som zrovna v lidli na tento suplickovy skvost nenarazila...hm:(

    OdpovědětVymazat
  41. Tvoji sbírku opravdu obdivuju!!!
    Vždycky jsem si říkala, že mám spoustu kosmetiky, ale oproti tobě jsem troškař...:)
    Akorát jsem se chtěla zeptat..ty děláš vizažistku? nebo toto všechno je jen pro tvoji radost?:)

    OdpovědětVymazat
  42. Anonymní, nejsem vizážistka, možná jednou v budoucnu... uvidíme :-) Je to prostě jen koníček, možná už úchylka :-D

    OdpovědětVymazat
  43. Ahoj prosimte kde si koupila ty kosicky jak mas na laky?predem dekuju:)http://beautybookbykiki.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  44. Kiki, kdyby sis pročetla komentáře, zjistíš, že už jsem na tenhle dotaz odpovídala ;-) Jsou z Kauflandu z akce "vše za 30Kč", takže se obávám, že už se jen tak neseženou :-(

    OdpovědětVymazat