úterý 10. května 2011

Essence Bloom-a-Loom

Protože bych strašně moc chtěla Essie Nice is Nice, ale nemůžu si ho teď koupit, snažila jsem se utěšit jiným světle fialovým lakem. Pomohlo to jen částečně, tenhle je sice krásnej, ale Essie chci pořád.
Jistě víte, či na lahvičce vidíte, že je z limitované edice Blossoms etc... Všechny laky z téhle kolekce mají jemný shimmer, na slunci je vidět poměrně dobře (Na té detailní - a vlastně i pokud to objevíte i na kterékoli jiné - fotce jsou vidět zelené tečky. Ty v laku nejsou, je to moje chyba, nevšimla jsem si, že mám ušpiněný štěteček od nadlaku. Tak to prosím omluvte, děkuji :-)). Lakuje se s ním dobře a ve dvou vrstvách perfektně kryje. Podle mě je to krásná jarní barva, která bude většině lidem slušet, rozhodně neprohloupíte, pokud si ji koupíte.





20 komentářů:

  1. Může mi někdo vysvětlit, proč jsem si včera tenhle lak nekoupila, když je tak úžasnej?!!! :D

    OdpovědětVymazat
  2. these essence blossom are super pretty!!

    OdpovědětVymazat
  3. lak už mám doma, kryje super v první vrstvě, barevně je roztomilý, jen mě trošičku trápí výdrž. víc než tak 20 hodin u mě nedá ani omylem.

    OdpovědětVymazat
  4. Péťo, určitě je to moje vina, měla jsem ho sem dát dřív, viď? :-D

    Une Ruxi à Paris: I have to agree! :-)

    trb: Mně vydržel 5 dní naprosto perfektní. Ale je fakt, že jsem na něm měla efektový nadlak, takže vrstvy byly následující: podlak - 2x barevný lak - nadlak - šupinkový nadlak - nadlak. Takže to bylo opravdu dobře zafixované a vydrželo by to jistě i déle, ale už jsem chtěla změnu.

    OdpovědětVymazat
  5. hm, koupila jsem si zbylé tři laky z téhle kolekce a u tohohle sem si řekla, že ho oželím! ale jak vidím, nejspíš se pro něj budu muset do obchodu vrátit! jinak mě vydrží na nehtech bez nadlaku ve dvou vrstách 4 dny úplně v pohodě.

    OdpovědětVymazat
  6. týjo holky, asi jsem jediná, která manuálně pracuje v domácnosti?... jako víc než třikrát umýt nádobí a lak je v nenávratnu.

    OdpovědětVymazat
  7. Jujky, moc hezkej! No já ještě nemám nic z této kolekce a navíc když jsem se byla u nás v drogerce minulý týden mrknout, tak ji ještě neměli, tak tam musím zase zajít.

    OdpovědětVymazat
  8. woow! u nás tá kolekcia nie je :(

    OdpovědětVymazat
  9. trb nejsi jediná:-D Mě taky lak vydrží hezký dva dny jen zázrakem;-)

    Péťo jako neštvi mě, doteď jsem ho nechtěla! Zato jsem si dnes koupila NYC co jsem viděla na blogu u stephcloset (či jak se to píše)Timeless Tangerine (no jo, furt hledám něco místo Chanelu Orange fizz, který stejně nakonec budu muset nějak mít:-D) a s-he 040 in funky Farben (a ano, stále hledám dokonalou krycí vampy cocacolovou barvu). Takže nechci jít zas zítra pro tenhle- musíš mi říct, že mě by rozhodně neslušel!

    P.S. Ty růžové Catrice se docela překavpivě vyprodávají.

    OdpovědětVymazat
  10. Ta kolekce musí být povedená, občas vidím nějakou tu fotku na blogu a moc se mi líbí. Už bych se konečně do té drogerie měla vydat :D

    OdpovědětVymazat
  11. juu tak takýto nemám a po týchto fotkách to nebude trvat dlho! :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Mne sa velmi velmi paci odtien tejto fialkovej. Omnoho viac nez ten Essie Nice is Nice(aspon podla fotiek, kedze tento essie nemam) No trapi lak trochu lakovanie,ked nanasam druhu vrstvu, tak sa mi zda husty a nechce sa na tej prvej vrstve poriadne "usadit" a zanechava trochu pružky. A vo flasticke je krasny shimmer, ktory je na nechtoch vidiet iba na slnku, skoda. Za tu cenu je vsak dobry.

    OdpovědětVymazat
  13. Dejni, tak jo, hrozně by ti neslušel! Už jsi zkoušela ten můj fialovej Catrice? Jak ses v něm cítila? Mně se k tobě hodí výrazný nehty, když už oblečení nosíš takový myškoidní a tahle fialka není zas až tak výrazná. Ten Tangerine se mi moc nelíbí... a ty nový S-he musím brzy okouknout!

    Alexandra Jane: mně se ten Nice Is Nice líbí strašně moc, ale vlastně ani nedokážu vysvětlit proč, když je to obyčejná krémová fialová. Zvláštní, že ti proužkuje, mně teda vůbec...

    OdpovědětVymazat
  14. jeee předběhla jsi mě, taky se ho chystám postnout....jako váhala jsem mezi tímto a catrice ty tam měli taky takovej lila, ale tento vyhrál, pač má roztomilý balení, nenápadnej shimmer a byl skoro o půlku levnější :)
    Opravdu se mě líbí....

    OdpovědětVymazat
  15. Dáši, já mám oba a ten Essie si taky ještě pořídím! A možná i nějakej další světle fialovej lak, když nějakej pěknej potkám :-D

    OdpovědětVymazat
  16. to je zvlastne, mne naozaj pruzkuje...ale to bude hlavne tym, ze sa po naneseni poriadne na nechte nerozleje a tak tie pruzky su po tom štetecku. No ked dam 3 vrstvy tak je to takmer neviditelne.

    OdpovědětVymazat
  17. Ještě jsem ho nezkoušela, teď nemám na takovou nenápadnou barvu náladu:-D

    OdpovědětVymazat
  18. kebyze je kvapku do ruzova tak je to presne taky aky zhanam?! ale vyzera krasne:)

    OdpovědětVymazat
  19. Sakreš a já na tu kolekci ne a ne narazit. Chtěla jsem pastelově ten modrý a zelený... :/

    A teď trošku odbočím - kde si hodláš Nice is Nice pořídit? Je to zatím první lak, od Essie, kterej mě uchvátil natolik, že ho musím mít, ale nevím kde ho najít? Nejbližší město mám Brno, takže kdyby někdo věděl... :)

    OdpovědětVymazat
  20. Elvie, že je Nice is Nice krásnej? Nechápu lidi co to nechápou :-D Nakupovat budu určitě na ebay, vím že někde v Praze se Essie prodává, ale za hnusný ceny a nevím jak jsou na tom s novinkama, prostě ebay je na tohle nejlepší řešení.

    OdpovědětVymazat