neděle 22. května 2011

Essie French Affair

Za pár dní si budete moci tenhle lak koupit společně s časopisem InStyle. A jestli máte rádi studené baby pink, tak to určitě udělejte, protože tenhle lak je skutečně krásný! Na nehtech je tmavší než jak se tváří v lahvičce a ve skutečnosti je ještě o něco tmavší, než na fotkách, pořád se ale o té barvě dá říct, že je bílorůžová. Pokud budete dávat tenké vrstvy, lak bude dělat díry, když ale dáte silnější, lakování bude bezproblémové a budou stačit dvě vrstvy.





33 komentářů:

  1. Těším se na něj, snad ho seženu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé přesně na ten mám políčeno taky :))

    Btw oni snížili cenu? Mám doma dubnový číslo a stálo 84,- (koupila jsem si ho že se mě líbil náramek, kterej když jsem si chtěla poprvé nasadit na ruku, roztrhl se a já jen sbírala korále po zemi :))

    OdpovědětVymazat
  3. Mína: taky jsem napnutá, co seženu :-)

    Dáši, tak to nevím jestli s tou cenou neklamu, vyčetla jsem ji tady http://www.burda.cz/portrety/instyle/2794/instyle_52011.html. Možná čísla s dárky stojí víc..?

    OdpovědětVymazat
  4. No mně se to taky zdá divný, většinou tyhle časáky, když mají dárek, jsou dražší...

    OdpovědětVymazat
  5. Tak jsem tu cenu radši smazala, abych nemátla čtenáře :-) Jsem zvědavá, kolik teda bude nakonec stát - 84 by ještě šlo, ale třeba nějakých 120 už by se mi vůbec nelíbilo...

    OdpovědětVymazat
  6. laky moc nemusím, instyle nečtu, protože pro mě nenabízí nic zajímavého, ale tentokrát kupuji a dokonce se těším...

    OdpovědětVymazat
  7. Tak s tímhle příspěvkem jsi mě moc nepotěšila, aspoň tenhle jsem s tím nazelenalým vyřadila, ale po tvém popisu se mi moc líbí! Mohla bys mi ho prosím slovně srovnat s ChG Something sweet a OPI Mod about you? Na fotkách se mi zdá, že je stejný jako oni na mě.

    OdpovědětVymazat
  8. trb: já nečtu žádný časopisy, nemám na to čas :-) a klidně bych jim ten instyle nechala v trafice a odnesla si jen ten lak :-)

    Dejni, something sweet už nemám (myslím, že můj máš ty :-)), a mod about you jsem si myslela, že mám, ale nenašla jsem ho, takže moje porovnání ber s rezervou, beru to podle toho jak si je pamatuju - myslím, že oba budou víc bílý, tenhle mi přijde růžovejší.

    OdpovědětVymazat
  9. Díky, tak to jsi mě uklidnila, už ho zas nepotřebuju:-D Ale ty fotky máš stejně k sežrání:-*

    OdpovědětVymazat
  10. Mmmm asi si pro jednou koupím Instyle! :D Snad ho seženu s tímhle úžasným lakem :))

    OdpovědětVymazat
  11. ten je krasny, ruzovych lakov na tento sposob by som dokazala kupovat stale :) Kolko trvalo kym tie dve vrstvy zaschli? ja mam s mliecnymi lakmi zle skusenosti, casto mi dve vrstvy schnu aj 2 hodiny.
    Ktovie ci aj u nas bude ten casopis s tym lakom dostat...ak by to bolo tak do 4eur, tak by sa to vzdy oplatilo.... prosim, je presny datum kedy casopis bude v predaji? nikde o tom nemozem najst info.

    OdpovědětVymazat
  12. Dejnička: díky, zlato :-*

    L.: dej vědět, jestli jsi byla úspěšná :-)

    Alexandra Jane: já vždycky používám Seche Vite nadlak a s tím je to suché raz dva, za 20 minut můžu dělat cokoli, aniž bych si lak poškodila :-)
    Těžko říct, jestli bude tahle akce i u vás... Případně bych ti mohla časopis koupit a poslat, kdybys chtěla a já ho sehnala :-) U nás vyjde 26.5.

    OdpovědětVymazat
  13. Abych byla upřímná, už teď vůbec nevím, jakou barvu si vybrat! Snad dovezou od každé víc kusů :)

    OdpovědětVymazat
  14. nádhernej!já baby pink taky miluju, určitě se pokusím ho ulovit :D

    OdpovědětVymazat
  15. Ne, nesmím se na ty fotky koukat, žádnej další lak nepotřebuju ani kdyby byl ten časopis zadarmo...

    OdpovědětVymazat
  16. viennettka: to je od Teba velmi mile, no to by bolo spolu s postovnym na SR uz moc...radsej skusim ci to u nas bude.. :) a ked nie, tak katastrofa to nebude i ked by som uz konecne rada vyskusala nejaky Essie, zatial som ziadny nemala.

    co sa tyka Sechce Vite,tak ten nemam a ani nechcem (kôli zlozeniu).

    OdpovědětVymazat
  17. Blani, takže mám koukat i po tomhle?:-D

    Alexandra, co má Seche ve složení špatného?

    OdpovědětVymazat
  18. Alexandra: jasný, s poštou by se to fakt nevyplatilo, leda bys chtěla víc kusů, nebo by se vás ze Slovenska domluvilo víc, poslala bych to jedné a vy byste si to pak rozeslaly mezi sebou ;-) Dej mi když tak vědět, jestli je ta akce i u vás, ju :-)

    Dejni, nevím co přesně, ale "WARNING! This product contains a chemical known to the State of California to cause birth defects or other reproductive harm" mluví za vše...

    OdpovědětVymazat
  19. No jo, v Kalifornii jsou poškození všichni:-DDD

    OdpovědětVymazat
  20. Co sa tyka Seche Vite, nechcela som to tu rozoberat, no obsahuje jednu zlozku, ktora sa uz v beznych lakoch nepouziva (patri medzi tie Big 3).

    OdpovědětVymazat
  21. teraz som na českom facebooku InStyle videla, ze to ma stat az 290kč, co je podla mna prehnane.

    OdpovědětVymazat
  22. Alexandra: 290Kč je cena, kterou uvádí jako běžnou prodejní za ten lak, časopis stojí 84Kč :-)

    OdpovědětVymazat
  23. aha :D :D :D ono to tam znelo tak, ze ten casopis s lakom stoji 290kč :) Tak za tych 84kč by sa to iste oplatilo...

    OdpovědětVymazat
  24. Doufala jsem, že ho ulovím, ale všechny barvy kromě toho tělového vyprodané. Je to ale teprve můj druhý tělový, tak mně to nevadí.

    OdpovědětVymazat
  25. konecne som si ho nalakovala, farba krasna, to uz som pisala, no neviem ci sa ta moja flasticka vypekala niekolko dni na slnku alebo, no musela som dat 3 hrube vrstvy a aj tak sem tam boli miesta kde presvital necht...

    OdpovědětVymazat
  26. Alexandro, to mě mrzí, že tě ten tvůj tak zlobil :-( Mně se s ním lakovalo opravdu dobře a nic prosvítat tam nevidím :-)

    OdpovědětVymazat
  27. veru neviem cim to je...ale i na nete som citala par recenzii a ludia pisali, ze museli dat 3 vrstvy aby to nepresvitalo...zeby niektore flasticky mali inu konzistenciu? to sa mi zda dost hlupe.
    Ale farba je to skutocne krasna, videla som mnoho baby pink, no ziadna nebola takato...snad je niekde nejaky dvojnik tohto laku...zatial som nenasla.

    OdpovědětVymazat
  28. OPI Mod About You by mu mohl být podobný, ale asi bude míň růžový... Až ho najdu, udělám srovnání :-)

    OdpovědětVymazat
  29. dakujem :) sice na OPI by som musela vysolit omnoho viac penazi, no ak by bol rovnaky alebo velmi podobny, preco nie.. :)

    OdpovědětVymazat
  30. mozno este Color Club - Vintage Couture je velmi podobny.

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj, obdivuju, jak to máš krásně nalakované, já mám tenhle lak, ale na 4 nehtech mám bublinky nebo ne zcela rovnoměrnou vrstvu...vůbec my to s essie nejde :(

    OdpovědětVymazat