pondělí 16. května 2011

Elf Desert Haze

Když tu máme v poslední době takový boom kosmetiky Elf, rozhodla jsem se přednostně zveřejnit pár příspěvků s výrobky téhle značky. Třeba to někomu pomůže v rozhodování co si koupit. Já sama jsem zatím v českém eshopu nenakupovala, chystám se na to za pár týdnů, až naskladní vyprodané zboží.
Tenhle lak má pro mě jedno velké pozitivum, a tím je barva. Strašně se mi v poslední době tyhle barvy nebarvy líbí - začalo to MAC Light Affair, pokračovalo OPI Let Them Eat Rice Cake, Essie Body Language a končí zatím tímto elfím. Možná vám připadá nudná, ale ve skutečnosti není, je sice neutrální, ale zároveň i líbivá, dost často jsem si zírala na nehty jako bych tam měla minimálně duochrome. No a teď k té horší části - negativa. Nesedl mi štěteček, proto to mám nalakované dost hrozně. Připadá mi, že OPI a podobné značky mají štětečky vymazlené, zatímco u tohohle laku ustřihli pár chlupů a říkají tomu štěteček. Nevím, jestli mám nějaký vadný kus, ale ty štětiny jsou rozdílně dlouhé a ještě lehce roztřepené. Takže nebyla zrovna radost s ním lakovat. Další věc je konzistence. Většině lidí by asi stačily dvě vrstvy, já dala tři. Pokud byl lak ještě mokrý, krásně se leskl, ale jakmile uschnul, lesk ztratil a na nehtu jakoby zproužkovatěl. Takže určitě doporučuju nevynechat nadlak, aby výsledek vypadal hezky. U mě tedy v konkurenci s dražšími značkami neuspěl, ale já jsem zhýčkaná, tak mě nesmíte brát moc vážně, za tu cenu ho asi méně náročným uživatelkám můžu doporučit. No a kdyby ho některá chtěla... ;-)






17 komentářů:

  1. mě se ten lak strašně líbí! a pokud si ho u tebe už někdo nezamluvil, určitě bych si ho vzala! navíc tenhle odstín ani na českém e-shopu nemají. kdyžtak dej vědět na mail: Jitulikaaa@gmail.com zatím díky ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo, mě se taky docela líbí. :-)
    Jinak mě u jednoho elfího laku taky přišel štěteček "každá štětina jiná", no tak jsem to zastřihla a hned se s ním lakuje líp ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. mně se tyhle barvy taky šíleně líbí! ale jinak s těma štětečkama máš naprostou pravdu, jsem v tom případě asi rozmazlená taky, páč se s nim nelakuje vážně úplně extra,ale zas na druhou stranu za tu cenu to jde,no...OPI to neni,ale dá se to :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ale jo, vypadá pěkně, ale jestli to nebude tím, jak jsi tu barvu pochválila :)

    OdpovědětVymazat
  5. Barva je skvělá! Jen ten štěteček bych možná nepřežila.. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Takové nenápadné jemné barvy laků mám nejradši. Je super. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jitulikaaa: i já děkuji, napíšu ti :-)

    maizy: jj, taky jsem ho trošku upravila :-)

    lovelyhair: jsem ráda, že máme stejný názor :-)

    Mína: že bych uměla až tak ovlivňovat? :-)

    Markett: jj, štěteček je lehce o nervy a když se dá najít stejná barva v lepší kvalitě... není co řešit :-)

    Jane: barva ano, ostatní už méně ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Taky mám pár takových barev nakoupených, ale ještě jsem neměla odvahu je vyzkoušet:-D
    Každopádně na to jak štěteček popisuješ to máš nalakované krásně, tak nevim nevim...:-D

    OdpovědětVymazat
  9. Mě ti nějak připomíná OPI tickle my france :-) Jinak já si neměla kupovat ten Essie base coat. On vypadá na nehtech tak dobře, že si je už týden odmítám nalakovat :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Dejni, ty si známý slepýš, to, že ty hnusné nalakování nevidíš, není vůbec směrodatné ;-)

    Teda Blani! On fakt dělá tak pěkný nehty, jo? Já ho kdysi měla, ale nevyzkoušený putoval k Martince, já ten base coat nějak potřebuju mít průhlednej...

    OdpovědětVymazat
  11. Sem se asi urazila:-D
    A k tomu Essie- udělá je hezčí, ale tobě by to nestačilo a stejně bys je musela nalakovat;-) (mám to taky tak)

    OdpovědětVymazat
  12. Taky jsem měla problém s elfíma štětečkama, zkusím zastřihnout, jak říká maizy, to mě vůbec nenapadlo :D
    Tyhle barvy nesnáším, ale tobě sluší, líbí se mi a to hodně, hlavně ať mi neujede ruka a nedám (jak je mým dobrým zvykem) "do košíku" :D

    OdpovědětVymazat
  13. Tento Elf mi docela dost připomíná Essie Playa Del Platinum. A Essie Protein base coat jsem jednu dobu taky milovala samotný, ve dvou vrstvách :)

    OdpovědětVymazat
  14. musim povedat, ze v poslednom case si aj ja vsimam taketo "nijake" farby...alebo mysacie farby....predtym som sa na ne ani nepozrela, no rozmyslam, ze si nejay telovy a sedy lak obstaram :)

    OdpovědětVymazat
  15. Líbí se mně. Nikdy se mně takové barvy moc nelíbily, ale koupila jsem jeden takový lak v sadě s dalšími a musela jsem se pořád dívat na ruce, jak elegantně vypadal.

    OdpovědětVymazat
  16. Barva se mi líbí, přemýšlím o koupi :-) akorát mám doma Essie Topless & Barefoot a zdá se mi, že to vypadá podobně, ale těžko řict podle internetocých fotek, že :-)
    má někdo srovnání těch dvou?

    Cathy

    OdpovědětVymazat
  17. Cathy, bohužel už Desert Haze nemám, takže srovnání můžu udělat jen slovní - podle mě je Topless takový čistší, béžový, zatímco DH má v sobě dost šedé a působí tlumeněji. Záleží na tom, jak moc velká sběratelka laků jsi, pokud je kupuješ jen tak, abys je spotřebovala, jeden z nich ti bude stačit, ale pokud ti nevadí větší hromádka, měly by být dostatečně odlišné abys mohla mít oba :-)

    OdpovědětVymazat