pondělí 30. května 2011

OPI Banana Bandanna + Nfu Oh 42

Miluju šupinkové nadlaky a miluju žlutou barvu - mohla jsem odolat jejich kombinaci? Jistěže nemohla. Ale moc nadšená z toho laku nejsem, na můj vkus má málo šupinek a až moc barvy. Na fotkách mám dvě vrstvy nadlaku a je vidět, že moc šupinek na nehtech nemám (může teda za to i foťák, který je odmítal vyfotit a vyžral je, ale prostě jich tam moc nebylo). Zato barví až dost, čekala jsem takovou téměř průhlednou vodičku s nádechem dožluta a on by se z toho nakonec možná dal udělat i celkem slušně kryjící lak! Na úplně poslední fotce jsem se pokoušela o srovnání jak vypadal OPI samotný a jak barvu ovlivnil nadlak. To, že tak moc kryje mi kazí moje plány - na jakou jinou než žlutou barvu bych ho mohla použít?? Na bílou. Na černou, protože tam nejspíš zanikne a budou vidět jen šupinky. A dál? To je trochu málo možností, ne? Chtěla jsem ho vyzkoušet na modrou, fialovou, zelenou... ale nějak si nejsem jistá, že by byl výsledek pěkný. Něco s ním určitě ještě zkusím, ale spíš zvažuju, že si ho nenechám.











18 komentářů:

  1. Tak to teda barví fakt hodně, to souhlasím, ale já být tebou, tak to vyzkouším i na ty ostatní barvy - modrá, šedá atd., možná budeš překvapená výsledkem a za vyzkoušení nic nedáš :)

    OdpovědětVymazat
  2. teda, zmenilo to naozaj poriadne celkovu farbu,dalo jej to uplne iny ton.. ale vies co mi to pripomina? brazilsky karneval, je to take svieze,stavnate,divoke.. ked som uvidela prvy obrazok, bolo to uplne prve, co ma napadlo! :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Fuj to jsem se lekla:-D Nebolely tě z toho oči? taky myslím, že na jiných barvách to bude zajímavjěší a méně nebezpečné..:-D Už se těším na zajímavé fotky;-)

    OdpovědětVymazat
  4. no tak tu barvu to změnilo opravdu hodně. já mám žluté laky docela ráda, ale nevím,tady ten mě jaksi vůbec nezaujal.a ty šupinky mi přijdou na nehtu docela dost do zelena.to udělal foťák, nebo takový opravdu jsou?

    OdpovědětVymazat
  5. Na Slunci se mi to hrozně líbí, já mám prostě žlutou ráda. Už jsem měla takové nutkání si ho od tebe koupit, ale musím se trochu hlídat, přecejenom ty šupinky nepoužívám, i když nějaké doma mám... :)

    OdpovědětVymazat
  6. Léto, léto! Ten je tak úchylný, až se mi líbí.
    Si říkám, nechce se chudáčkovi nedoceněnému na návštěvu?

    OdpovědětVymazat
  7. Mína: jj, určitě ho zkusím, teď zrovna velmi lituju, že jsem jeden lak dala pryč, tak nechci aby se to opakovalo :-)

    marysity: máš pravdu, na takovou událost jsou tyhle nehty jako dělané :-)

    Dejnička: nee, nebolely :-P

    Jitulikaaa: jj, šupinky se mění s úhlem pohledu od oranžové až po zelenou.

    Soni, já mám žlutou taky ráda a šupinky jsou fajn, na léto úplně ideální, doporučuju je vytáhnout ;-)

    Day, pokud u mě zůstane, určitě mu návštěvu dovolím :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Je takový zvláštní, ale v pozitivním.
    Chci to napsat sem aby to nezaniklo, tvůj post o Essie lacích byl a je famózní a díky za něj moc (bez tebe bych nebrala K and B).

    OdpovědětVymazat
  9. já mám ráda takovou pastelově žlutou,tahle mi přijde už moc sytá sama o sobě a ty šupinky tu sytost ještě víc dosytí,takže když to vezmu kolem a kolem, nic pro mě...:)

    OdpovědětVymazat
  10. Day: a já děkuju za pochvalu :-) Být tam všech 12, je ještě lepší, ale tak holt to nebylo tak, jak jsem si to vysnila :-)

    OdpovědětVymazat
  11. tak toto definitivne nie je pre mna. Ja znesiem len bledo zlty so shimmerom...tieto sa mi oba zdaju moc zlte.

    OdpovědětVymazat
  12. Dneska není nový příspěvek?:-o :,-(

    OdpovědětVymazat
  13. A já myslela, že každý už můj systém zveřejňování příspěvků prokoukl ;-) Každý druhý den v 10:00 ráno, takže až zítra :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Tak v tom případě by to mělo být častěji!

    OdpovědětVymazat
  15. Ráda plním čtenářům jejich přání, ale konkrétně četnost příspěvků je něco, co zůstane vždycky podle mého - každý týden sice něco nafotím, ale už ne vždycky mám čas si fotky prohlédnout, vybrat nejlepší, ty zmenšit a oříznout, něco k tomu napsat... Proto si příspěvky nastavuju tak, abych vždycky měla nějakou rezervu pro případ, že delší dobu nebudu mít čas/chuť/možnost nějaký příspěvek připravit.

    OdpovědětVymazat
  16. Já to úplně chápu, já bych na to neměla čas vůbec, ale stejně mě to mrzí;-)

    OdpovědětVymazat
  17. Jsem ráda, že to chápeš, podle mě každý druhý den je docela časté přispívání, mohlo by to být i horší :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Peti, ty fakt píšeš každý druhý den? To je geniální. A vidíš, já jsem naprosto nechápavá a vůbec bych na to nepřišla. Každopádně...když jsem tak zběžně koukla na fotky, říkala jsem si, že to přece nemůže být ten OPI, jaktože je tak dokonale žlutej. Už to chápu a moc se mi to líbí. Naprosto dokonalá letní infuze. A já se taky přimlouvám, abys ten nadlak zkusila i na jiné barvy. Třeba na nějakou jasně zelenou :-D

    OdpovědětVymazat