pátek 20. května 2011

OPI Azure for Sure

Azure for Sure je krásná tyrkyska! Myslím že každá slečna, která se nebojí výrazných barev na nehtech, by takový lak na léto měla mít. Jenže já už svého favorita mám, tak tento musel z domu, abych v létě taky mohla nosit jiné barvy. Lakoval se bezproblémově, na fotkách jsou tři vrstvy. Jsou tam trošičku vidět tahy štětečkem, ale v reálu se to úplně ztratilo.





12 komentářů:

  1. Přijde mi hezčí než Orly. Takový více čistý nebo jak to popsat ;) Krásný!

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se taky líbí víc než Orly. Vypadá lehce světlejší...Je nádherný! :)

    OdpovědětVymazat
  3. líbí se mi jak orly, tak tento,ale přiznám se, že i mně se víc líbí tenhle, je tak nějak zářivější :)....

    OdpovědětVymazat
  4. Já se nebojím výrazných barev na nehtech, ale tenhle se mi moc nelíbí, znamená to snad, že už nejsem slečna, že sem jako stará, nebo co :D

    OdpovědětVymazat
  5. Děvčata, fotky klamou, nemám ten Orly moc pěkně nafocený, nešlo to. Tím, že je tmavší, pro mě prostě vede :-)

    Hehe, stará samozřejmě nejsi, Míno, když se ti nelíbí, tak to je něco úplně jiného, nech si tedy svoje mentolky ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. mě se moc líbí.nevím jestli už blázním, ale připomíná mi barvu moře, samozdřejmě tam,kde je čistý!

    OdpovědětVymazat
  7. napadlo mě to samý co mínu, výraznejch barev se nebojim ale z tadytoho by mě asi kleplo... *škrábe se na hlavě*

    OdpovědětVymazat
  8. dalsia farba, ktora sa mi paci vo flasticke, na fotkach, no v skutocnosti tieto svetle modre, tyrkysove neviem nosit...neviem nikdy co si k nim obliect aby to nevyzeralo nevkusne alebo prilish gycovo... s tmavou modrou, tmavo zelenou, tmavo tyrkysovou problem nemam, no tieto svetle... k nim treba mat naozaj vhodne oblecenie.

    OdpovědětVymazat
  9. Mně se taky víc líbí tento než Orly... Vůbec ho neznám!

    OdpovědětVymazat
  10. Tak abych tě podpořila, mě se sice nelíbí oba, ale tenhle se mi nelíbí víc než Orly:-D

    OdpovědětVymazat
  11. Jitulikaaa: přesně, je podobný moři, takže na dovolenou k němu úplně ideální!

    annie, je to s váma těžký, pro mě je tyrkysová ideální letní barva :-)

    Alexandra Jane: já v poslední době to ladění s oblečením nějak neřeším, snažím se vyhýbat akorát neoblíbené kombinaci zelená + růžová, jinak je mi celkem fuk co s čím nosím :-)

    Soni, já snad kvůli vám začnu litovat, že jsem ho prodala! Ale Dejnička to svým humorem zatím zachránila :-D

    OdpovědětVymazat
  12. Péťo rozhodně nelituj, Orly ti sluší jak je tmavší, přesně k tobě sedne, tenhle už je moc..infantilní? Nemůžu najít to správné slovo, ale už je prostě moc přehnanej, chce bejt moc letní a to ztrácí to svoje kouzlo;-)

    OdpovědětVymazat