úterý 3. května 2011

Golden Rose Fashion Color 74

Tak teda dneska vůbec nevím co k tomuhle laku napsat… Je lehce jelly, krásně se lakuje, kryje ve třech vrstvách. Barva je to moc pěkná, ve skutečnosti o něco tmavší než na fotkách. I přestože mi na něm nic nevadí, je volný pro případné zájemce za symbolických 25Kč :-)




15 komentářů:

  1. Neni vůbec,ale vůbec špatnej,je to pěkná barva, líbí se mi,nic mi na ní nevadí,prostě taková pěkná korálová, docela škoda, že je ve skutečnosti tmavší, líbí se mi totiž přesně takhle!

    OdpovědětVymazat
  2. Ten je krásný,jsem si teď koupila od ELF :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný, zajímalo by mě, jak dopadá v porovnání s takovýmo sobety od OPI? Taky lahvička vypadá mini, ale suší ti.

    OdpovědětVymazat
  4. Dajánko, jestli nezapomenu, tak to srovnání udělám :-) Mini je, tyhle laky mají tuším 8ml...

    A přihlásil se zájemce, takže lak je prodaný, děkuji! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Pokus č.2.. Včera mi nešlo komentovat na žádném blogu, ale na ty kašlu, sem napsat musím jak se mi ta barva líbí a jak se mi líbí na tvých nehtech;-) Máš nějakou takovou barvu od jiné značky, že ho dáváš pryč?

    OdpovědětVymazat
  6. Dejni, nevím, možná nějakej z nevyzkoušených Essie by mohl být podobný... dávám ho pryč, protože pro mě není must have a asi bych po něm znovu nesáhla.

    OdpovědětVymazat
  7. naozaj krasna farba idealna na jar!

    OdpovědětVymazat
  8. juuu pouzivas tuto znacku? miluju ji, moc lidi mi prijde ji zde nezna... kazdopadne odstin super)

    OdpovědětVymazat
  9. Jééé krásná barva, dost mi připomíná chanel orange fizz :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nadia: ano, už je tu několik postů s laky téhle značky :-) Teď jsem nejvíc nadšená z řady Paris Magic Color, odstíny jsou nádherně třpytivé.

    OdpovědětVymazat
  11. Revlon je uzasny len ma strasne mrzi ze u nas sa uz nepredava :(

    OdpovědětVymazat
  12. Dashulko to by mě moc potěšilo, páč po tom stůňu:-D

    OdpovědětVymazat
  13. I love these GR polishes they have great colors.This one is no exception.
    I gave you an award on my blog, please check it out :)

    OdpovědětVymazat