středa 18. května 2011

Orly Rich Renewal Paradise

Myslím, že je nejvyšší čas představit vám můj nejoblíbenější krém na ruce. Je to Orly Rich Renewal, který se prodává ve čtyřech různých vůních - jakých se můžete podívat tady. Já měla možnost minimálně přivonět si ke všem verzím a co se vůně týče, liči a granátové jablko vede. Trochu mi připomíná nějakou mastičku z dětství, je to taková jemná, nevtíravá vůně, první krém už mám víc než rok a pořád se mi vůně nezprotivila ani neomrzela, což se mi třeba u převoněných Avojuicech stává dřív, než dopotřebuju to malé 30ml balení. Pěkně i když dost intenzivně voní i papája a grepem, ten mám taky v tom menším balení. Passion jsem zkoušela jednou díky Míně a taky voní moc hezky, takže z těchto tří bych asi doporučila všechny a všem. Trošku jiný je Peace - koření, vanilka a zelený čaj. Na mě je ta vůně až příliš intenzivní, ačkoli mám vanilku ráda, tohle bylo už prostě moc, od prvního přivonění se mi prostě nelíbila. Kupovala jsem ho kamarádce k Vánocům, protože vím, že vanilku miluje a té naštěstí voní, ale přesto na to raději upozorňuju, protože ne všem milovníkům vanilky musí sednout.
Nyní něco málo k balení. Krém se prodává ve dvou velikostech, obě vidíte na první fotce (našla jsem tedy ještě třetí velikost a to 950ml, ale nikde k volnému prodeji, takže asi bude určená pouze pro kosmetické salony). Menší krém má 60ml, větší 240ml. Obě velikosti jsou v tubě, menší má víčko šroubovací, větší odklápěcí.


Konzistence krému je velmi hutná, z tuby se mu občas nechce a musí se více přitlačit. Na fotce je víc krému než obvykle používám na jedno namazání, chtěla jsem aby to vypadalo hezky na fotce, což se mi zaprvé vůbec nepovedlo a zadruhé jsem tam toho dala zbytečně moc :-) Když si tu fotku zvětšíte, všimněte si té suché kůže na ukazováčku.

A je namazáno! Ale pozor, tahle fotka nevznikla bezprostředně po namazání, ale skoro dvě hodiny poté. Vidíte, že ruka stále vypadá mastná a suchá kůže už není viditelná. To je důvod, proč tento krém používám jen na noc, mně osobně mastné ruce vadí, takže přes den používám krémy, které se rychle vstřebají. Ty zase ale nemají tak dobré a dlouhodobé účinky jako tento, proto je Orly vítez, protože při pravidelném používání skutečně vidím výsledky, ruce jsou jemné a kůže se neloupe.
Pokud jsem vás navnadila a chtěli byste ho vyzkoušet, koupit se dá třeba zde. Moc se mi ale nelíbí ta cena, můj stál polovinu a kupovala jsem ho na H2T.


11 komentářů:

  1. zajímavý krém, já se přiznám, že se s tím moc nemažu a mažu obyč indulonu-modrou :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem s tím mým Passion moc spokojená, ale mě se tedy nezdá až tak mastný, já ho mažu normálně přes den - stačí opravdu troška - a v pohodě :) Ale příště určitě chci vyzkoušet tu Tvou vůni!

    OdpovědětVymazat
  3. To je hrozná provokace, už se ho nemůžu dočkat!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Ten krém je super a mám ho na prvním místě :) spolu s krémem s bambuckým máslem od L´occitane, holt dělené 1. místo :-D Leo

    OdpovědětVymazat
  5. Já za sebe můžu taky doporučit! Mám passion a peace a mě asi ten peace voní víc, ale defacto mi na tom moc nezáleží, namažu se čimkoliv, pokud to vyloženě nesmrdí jak bolavá noha. Ale tenhle Orly je asi nejhutnější krém na ruce, co jsem kdy měla a takový Avojuice se můžou jít klouzat! Takže Péti, moc děkuju za doporučení :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ha, teď jsem objevila ten tvůj gadget Kdo nejvíc komentuje. Je mi jasný, že Dejničku nikdo nepřekoná, ale druhé místo mě velmi překvapilo :-D

    OdpovědětVymazat
  7. lovelyhair: já se zas nemažu i často, nejhorší je, když už skoro usínám a uvědomím si, že jsem se nenamazala, v 99% případů se nedonutím vstát a napravit to :-D

    Mína: jj, vím že ty ho můžeš i na den, já ne, prostě mi vadí cítit ho na rukou... Když nezapomenu, vezmu příště s sebou ten malej, ať ho můžeš vyzkoušet :-)

    Dejnička: promiiiiň :-*

    Leo, to jsem ráda, že ho ještě někdo další zná a je s ním spokojený! :-) L´occitane jsem taky vždycky chtěla vyzkoušet, ale ještě na to nějak nedošlo... Snad časem, ale se dvěma velkými baleními jsem zásobená na dlouhou dobu :-)

    Blani, není zač, těší mě, že ti vyhovuje :-) A k tomu počtu komentářů - ono se to počítá nějak asi z posledních 500 komentářů a když jsem to sem dala, byla jsi na prvním místě ty a Danča až asi 15 komentářů za tebou :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Ten mám taky a je úžasný, tu vůni mám také moc ráda. Rozhodně doporučuji:-)

    OdpovědětVymazat
  9. viennettko, L´occitane je jeste hutnejsi, mam ho spis na "zabaly", ale i tak super, oba dva. Po Orly mam fakt uzasne hebky ruce :) Leo

    OdpovědětVymazat
  10. Jéé, toho jsem si nevšimla.. Vyhraju něco?:-D

    OdpovědětVymazat
  11. Ha, to máme stejný s tím, že mě fakt, že jsem se nenamazala, donutí v noci vstát z postele. Živě si totiž představím svoje ruce, jak budou ráno uschlý :-)

    OdpovědětVymazat