čtvrtek 5. května 2011

Moje oblíbená kosmetika - duben 2011

Tak trochu přemýšlím, že tyhle každoměsíční posty přestanu dělat (to brzy, že?). Ale důvod není, že by mě to představování výrobků, se kterými jsem spokojená, nebavilo, ale naopak mám několik adeptů, kteří by tady teď mohli být, ale nejsou protože jim chci věnovat prostor v samostatném příspěvku. Co vy na to? Stačí vám takové minirecenze, nebo byste raději podrobnější s větším množstvím fotek? Nebo mám zůstat u kombinace obojího? A nebo mi recenze nejdou a mám radši psát jen o lacích? Poraďte prosím, nějak jsem na vážkách kam tento blog směřovat :-)
Teď už ale k výrobkům, které mě v poslední době nejvíc bavily.
Bioderma Sébium Pore Refiner - tohle není žádná novinka, vlastním ho už pár měsíců, ale používala jsem ho hodně nepravidelně, takže jsem si na něj nebyla schopná udělat názor, zda funguje nebo ne. V posledních cca 5ti týdnech jsem se ale opravdu snažila, pokud jsem zrovna nezapomněla, používala jsem ho 2x denně. A výsledek? Podle mě funguje! Používám ho pouze na nos, kde mám černé tečky opravdu viditelné. Toto sérum póry skutečně stáhne, takže se ucpávají mnohem míň - vydrží déle čisté, tzn. nemusím tak často používat čistící proužky, které vytáhnou nečistoty z pórů nejlépe. Ideálně bych ty proužky měla používat 1x týdně, když jsem ale používala tohle sérum, ještě ani po dvou týdnech jsem neměla potřebu sáhnout po proužku. Ne že by mi póry zmizely, ale jsou menší, méně viditelné a snadněji zamaskovatelné. Souhlasím i s tím, že je vhodný pod makeup, neměla jsem s jejich kombinováním žádný problém.
Revlon ColorStay C/O Ivory - myslím, že tenhle makeup nemusím nijak dlouze představovat, ačkoli se u nás Revlon (téměř nikde) neprodává, je poměrně dost známý a kdo ho vyzkoušel, je většinou spokojený - svědčí o tom třeba i dlouhá diskuze na omlazení. Když si ji pročtete, zjistíte, že už si ho nemusíte kupovat na ebay, ale v Praze v Ládví je malá parfumerka, kde tento makeup prodávají, údajně mají téměř všechny odstíny a paní prodavačka je ochotná s výběrem poradit. Osobní zkušenost coby mimopražská nemám, tento můj je z ebay. Chtěla jsem ho dát pryč, ale ne protože by byl špatný - je to jediný krycí makeup, který uznávám, jen mi nesedí odstín, potřebovala bych trošku tmavší - ten, který vlastním je úplně ze všech nejsvětlejší. Jenže pak jsem jednou byla dost flekatá, tónovací krém by mi vůbec nepomohl a dávat si korektor skoro na celý obličej jsem nechtěla, tak jsem ho stáhla z přebytků a vyzkoušela. A protože ještě nejsem ani trošku opálená, tak ten odstín nebyl zas tak mimo, jak jsem čekala, s trochu tmavším pudrem to vypadá naprosto přirozeně. Kromě ne úplně přesného odstínu má pro mě ten makeup samá pozitiva - dobře kryje aniž by vysušoval, snadno se roztírá a dlouho vydrží. Asi jsem divná, ale i mi hezky voní :-) No, možná ještě jedno malé negativum bych našla - dávkování, absence pumpičky není moc praktická, ale dokud je makeup téměř plný, tak mi to zase až tak nevadí.
Essence Long Lasting Eye Pencil 02 Hot Chocolate - teď si nějak nemůžu vybavit jestli stojí 30 nebo 40Kč, ale tak jako tak je to za ty peníze super tužka a splňuje vše, co slibuje - je měkká, dobře se s ní pracuje a dlouho vydrží. Navíc je to moc hezký odstín, na denní nošení mnohem lepší než černá. Uvažuju ještě o nákupu fialové...
EDM matte eyeshadow Swing Set - propadla jsem matným stínům! Dřív mi nesmělo na oko nic, se co netřpytilo a neblýskalo na dálku, teď jsem se uklidnila a dávám přednost neutrálním barvám a finish by měl být nejlépe matný nebo saténový. EDM už k nám bohužel nezasílá, ale v době, kdy ještě ano, jsem si pořídila tento sypký stín - je z té akce sada vzorečků jen za poštovné, myslím, že k němu byly ještě další dva. Po koupi jsem ho jen vyzkoušela a odložila, ale teď jsem strašně ráda, že ho mám, protože naprosto splňuje moje představy o dokonalé světlé šedé a určitě by mi dalo spoustu práce, takovou najít. Moc dobře se s ním pracuje, jde krásně blendit a kombinovat a řekla bych, že mi i sluší.
Essence Mystic Mermaid - lak samozřejmě nesmí chybět, i když vítěz měsíce je tentokrát efektový nadlak. Měla jsem ho dokonce 2x a jsem z něj strašně nadšená, už v jedné vrstvě vám krémový lak promění v metalický a třpytivý, díky miniaturním stříbrným a modrým třpytečkám. Na fotce se zeleným podkladem.

Když jsem si ten makeup dala na ruku, abych vám ho vyfotila, překvapilo mě, jak divně ten odstín vypadá. Tak nějak žiju s tím, že pokud v obchodě nechcete/nemůžete zkusit makeup na obličej nebo krk, měl by se zkoušet na vnitřní stranu zápěstí, kde je prý odstín kůže nejpodobnější obličeji. No, nevím, vidět tohle v obchodě, řeknu si, že na mě bude moc tmavý a oranžový, i když ve skutečnosti to tak vůbec není.

Revlon ColorStay C/O Ivory, EDM Swing Set

na ruce Essence Hot Chocolate, dole EDM Swing Set

A protože na ruce není skoro vůbec vidět, tak Swing Set ještě na oku, v kombinaci s fialovými stíny a linkou.

Essence Trust in Fashion + Essence Mystic Mermaid


12 komentářů:

  1. Peti, já hlasuji i pro samostatné recenze produktů. Jdou ti skvěle a mně osobně české recenze o kosmetice dost chybí. ;o)
    Jinak Revlon jsem taky měla. Byl fajn, ale nedokázala jsem se přenést přes to dávkování. :(

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som hlavne pre samostatné recenzie aj lakov a aj ostatnej kozmetiky. Takto na hromádke si to tiež rada prečítam, ale viac ma baví článok o jednom produkte. Ked ho rozoberieš "na atómy" :-) a je tam viac fotiek a komentárov a skúseností...

    OdpovědětVymazat
  3. Perfektní! Přesně tehle makeup mám taky a je opravdu super, perfektně mi sedí barva a krásně kryje. Nejen lak od essence chci už konečně vyzkoušet, jen co dojedu někam do Rossmanna a zkoupim tam všechno :D!A taky v poslední době dávám přednost neutrálním a matným stínům na oči a to jsem dřív musela mít co nejvíc blejskavý pigmenty :D.....jo a ten Pore Refiner bych taky potřebovala, mám od UNT a přijde mi,že moc nefunguje.

    OdpovědětVymazat
  4. Ten topper je úžasný, zítra jdu navštívit Rossman, snad ho budou mít =))
    Od Biodermy jsem měla ten červený krém a vůbec mě neuchvátil, přišlo mi, že mi pleť dělá ještě více mastnou =(( Už bych si ho nekoupila, ale jejich mycí gely miluju

    OdpovědětVymazat
  5. Mě taky překvapil ten top coat,taky si pro něj skočím....

    http://nikolbeauty.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Já hlasuju pro kombinaci!
    A nejkrásnější je to očičko;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Já bych taky raději kombinaci :)

    OdpovědětVymazat
  8. pore refiner mame doma tiez zatial som spokojna, kiez by som sa dostala uz aj ja k tym novinkam z essence

    OdpovědětVymazat
  9. Kombinace :) nebo takhle, mě vyhovují minirecenze a pokud mě něco zaujme, tak se případně ptám v komentářích :-)

    Z Biodermy jsem měla z této řady jen klasický krém a nevyhovuje mi, ale po tomto pokukuju...ale já vlastně nevím, jestli to vůbec potřebuju :-) spíš než póry a tečky mě trápí vyloženě pupínky, co se mi občas (pravidelně) dělaj, hajzlíci.

    Jinak stále nemůžu dopustit na kombinaci Mary kay pudr + Colorstay. Už se mi několikrát stalo, že jsem byla pochválena, že vypadám pořád svěže a upraveně a to bylo např. po celým dnu v práci nebo po zumbě :)))

    OdpovědětVymazat
  10. PS: určitě piš o všem co tě zaujme, nejen laky, protože článků o kosmetice v česku je stále na můj vkus málo :)) Kéž by jich bylo aspoň třetina z toho, kolik je fashion blogů :)

    OdpovědětVymazat
  11. Díky za názory, holky :-) Tak to asi vyhraje kombinace, teda v případě že dokážu vybrat nějakých 5 věcí na minirecenzi, už tenhle měsíc jsem měla problém :-) Případně udělám recenzi větší a pak na ni jen odkážu, popř. doplním nějaký nově získaný poznatek.

    Veru, mně to dávkování taky trochu štve, ale dá se to přežít, asi bych se ho jen kvůli tomu nezbavila.

    Káťo, mně je Bioderma celkem sympatická, na micelárku nedám dopustit, už se ničím jiným neodličuju. Vyzkoušela bych toho víc, ale teď nejsou finance :-)

    Dejni, :-*

    Dáši, tak to ti tento krém asi nepomůže, na pupínky jsem ho taky zkoušela namazat, ale s nimi nic zázračného neudělal :-) Spíš má tu schopnost udržet póry stažené a bránit jejich zanášení.

    OdpovědětVymazat
  12. Ty poslední dvě fotky - hezky namalované oko a hezké laky se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat