středa 17. února 2010

OPI Espresso Your Style

Blaničky nejoblíbenější lak :-) Docela chápu proč se jí tak líbí, ačkoli teda hnědou na nehtech zrovna moc nemusím. Ale tohle je opravdu krásná tmavá kávová hnědá se zlatými odlesky, strašně hezky se mi s ním lakovalo a kryl perfektně ve dvou vrstvách. Moc se mi líbil, byla to taková příjemná změna mezi všemi růžovými a fialovými.



7 komentářů:

  1. Peti, krásný a moc ti sluší !!!

    btw přimlouvám se za keratin report, prosíííím

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že se vám lak líbí, holky :-)

    Luci, máš ho mít, jdu ho postnout ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ach ach ach, moje láska espressová :-) Je krásnej, ale to asi ani nemusím psát. Moc ti sluší, Peti :-) Já už se těšim na léto, na opálenější ruce, kdy bude Espresso the best :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak já si ho na léto moc neumím představit, v létě musím nosit žlutou, tyrkysovou a růžovou neonku :-) Ale na podzim si ho určitě občas vezmu, je krásný :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Péťo, kdepak jsi ho nakoupila? :) Pol

    OdpovědětVymazat
  6. Peti, úžasný! Koukala jsem po něm a asi je vážně krásný...ach ach :-/

    Bára

    OdpovědětVymazat