úterý 9. února 2010

Oblíbené kosmetické značky - ELF

Rozhodla jsem se pro spuštění prvního seriálu na mém blogu. Měl by být o mých oblíbených kosmetických značkách, jaké konkrétní výrobky jsem si oblíbila a proč, ale chtěla bych vždy zmínit i ty, které jsem si koupila a z nějakého důvodu mi nesedí.
Protože Jarušku zajímalo, co mám ráda od ELFu, bude první příspěvek právě o něm.

Eyeshadow C Brush – dřív mi štětce tohoto typu připadaly na oči strašně obrovské a nalíčit jsem se dovedla jen s miniaturními typu NYX č.1. Ty doby už jsou naštěstí dávno pryč a teď si tyhle nemůžu vynachválit, konkrétně tyhle Elfí mám dva. Je typově stejný jako třeba MAC 239, jen ještě o kus větší. Pro mě naprosto ideální pokud spěchám nebo si dávám jen jednu barvu stínu.
Concealer Brush – ty vlastním též dva, ten kolejní se opravdu snažím používat na korektor, ale na můj oblíbený Janssen mi stejně nejlepší a nejrychlejší přijdou prsty, takže štětec používám spíš na sypký EDM. Druhý štětec mám doma a v krizových chvílích už mi několikrát velmi dobře posloužil jako štětec na stíny :-) Jiný štětec na korektor nevlastním, takže nemám srovnání a asi bych se bez něj dokázala obejít.
Small Precision Brush – skvělý na detaily, používám zejména na světlý stín do vnitřního koutku, občas i na spodní linku.
Powder Brush – štětců na pudr mám několik, ale tenhle je mezi dvěma nej. Mám ho ráda hlavně kvůli tomu, že je rovný – všechny štětinky mají stejnou délku. Nějak se mi s ním pracuje lépe než s těmi zakulacenými. Je hodně hustý a jemný, používám ho na všechny sypké pudry.
Complexion Perfection – tak tahle věc pro mě byla v létě asi týden naprostou nezbytností – když jsem si spálila obličej krásně mi to regulovalo rudou kůži. Teď v zimě ho používám pouze na zesvětlení, dost střídám makeupy a některé mám tmavší než bych teď potřebovala, takže k dosažení potřebného odstínu mi pomáhá právě tenhle pudřík.
Golden Bronzer – nejsvětlejší bronzer jaký znám a proto taky můj oblíbený. Jsem dost světlá, takže i když mě bronzery vždycky lákaly, radši jsem se jim vyhýbala abych nevypadala nepřirozeně a zmalovaně. Po přečtení recenze Yarisse jsem se ale rozhodla tento vyzkoušet a nelituju. Oblíbila si ho i má nejlepší kamarádka a to tak moc, že jsem jí nedávno musela objednat hned 3 do zásoby :-D
Shimmer Palette – bez téhle věci už nedám ani ránu, je to naprostá nezbytnost většiny mých líčení. Jsou to krémové stíny, hodně lesklé, dávám je pod obočí na projasnění.
Foundation – minerální makeup mám ráda, nejlepší je pro mě Loreal, tento se mu bohužel zdaleka v ničem nemůže vyrovnat, moc na mě nedrží, krytí je nedostatečné, výdrž malá a ani odstín mi moc nesedl.
Booster – nenadchne ani neurazí, je to velmi jemný pudr, zanechává pleť krásně hladkou, ale tím jak je jemný mi dělá trošku problém nanášení a bývám občas flekatá. Výdrž taktéž nic moc.
Glow – s tímhle rozjasňovačem jsem začínala :-) Teď už používám pouze MSF od MAC, takže tento pošlu dál, nicméně je moc fajn, efekt dělá moc hezký a vydrží asi tak na dva životy, je to obrovské balení.
Single Eyeshadow Mystic Moss – měla jsem těchto stínů víc, ale nakonec jsem se rozhodla nechat si pouze tenhle jeden a to kvůli krásné, khaki-šedo-černé barvě. Pigmentace je na klasický mono stín dobrá, výdrž na bázi celý den.
Mineral Eyeshadow Socialite – kdybych si musela od Elfu nechat jen jednu věc, budou to tyhle stíny. Je to taková ta „siennovitá“ barva, špinavá šedo-hnědá. Je hodně třpytivá a výrazná, nechybí v 90% mých líčení z poslední doby :-) Měla jsem i další barvy, ale žádná nebyla tak originální abych si ji musela nechat.




Complexion Perfection
Golden Bronzer
Shimmer Palette


Mineral Eyeshadow Socialite

5 komentářů:

  1. Konečně taky někdo, komu přijdou ELFí štetce boží (a za tu cenu :-) Noemi
    Doma mám i štetec na stíny, z té základní řady a je taky super, ale první místo má jasně Studio powder brush...

    OdpovědětVymazat
  2. Noemi, souhlasím s tebou, za tu cenu jsou fakt perfektní, škoda že jich nemají ještě víc :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Peti, to je super recenze. Moc hezky se to čte a na fotky dívá. Od ELFu mám jen jeden výrobek a to bronzer Warm. Je od Jarušky a jsem s ním moc spokojená. Tedy teď jej nepoužívám, ale na léto je bezva. :)

    Mineral Eyeshadow Socialite vypadá úžasně. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Peti, taky chválím recenzi, zatím nemám zkušenost ikdyž po přečtení je nabídka lákavá ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. inspirovala si ma k nakupu par veci od elf:)dakujem...super blog!

    OdpovědětVymazat