sobota 6. února 2010

China Glaze Let´s Groove + Golden Rose Scale Effect 06

Zavedla jsem si tu takové pravidlo, že nejdříve sem dám vždycky samotný lak a až někdy poté s nějakým efektem. Jenže se mi stala zvláštní věc... Teda ono to zase až tak zváštní není, jen se mi to ještě nestalo u žádného "lepšího" laku typu OPI, China atd. Let´s Groove mi udělal bublinky! A to jako že fakt hodně a protože už jsem neměla čas to předělat, musela jsem to aspoň zamaskovat a použila jsem na to šupinky od GR. Naštěstí se povedlo a výsledek se mi moc líbil, ale stejně jsem z Chiny zklamaná a budu ji muset nalakovat co nejdřív znova, abych zjistila jestli to byla jen náhoda, nebo je nějaký špatný. Přitom jsem nedělala nic jinak než normálně...


5 komentářů:

  1. Ale vypadá to skvělě :) Moc se mi to líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. krásné chameleonové, je to parádní !

    OdpovědětVymazat
  3. Peti, vypada to fakt pekne, tenhle mesic to vidim na mesic supinkovych nadlaku, jsou proste bozi!!

    OdpovědětVymazat
  4. An, Bubí: děkuju! :-)

    Luci, souhlasím, šupinky jsou prostě úžasné! :-)

    Thess: Thank you! You´re right, the effect is the same, but the price is much more lower :-)

    OdpovědětVymazat