pondělí 15. února 2010

ChG Naked x ChG Mom´s Chiffon x ChG Rosita

Dnes tu mám jen rychlý srovnávací příspěvek růžových laků. Na ukazováčku je můj Naked, ten jediný není krémový, ale má v sobě stříbrné pidi třpytečky, uprostřed je také můj Mom´s Chiffon, čistý krémík plně krycí ve dvou vrstvách a tyto dva jsem srovnávala s Martinčinou (děkuji!) Rositou - ačkoli se na první pohled může zdát, že je to také krémový lak, ve skutečnosti má trošičku růžové perleti. Kryje až ve třech vrstvách.


Rosita, Mom´s Chiffon, Naked

8 komentářů:

  1. Krása, za mě vede Mom´s chiffon, teda až na to, že si je vždycky se slávou koupí a pak jsou pryč, protože růžovou obdivuji, ale nějak se v ní necítím. Pro mě je červená a fuchsiová, ale super srovnání!

    OdpovědětVymazat
  2. Peti, tak lahvicky vedle sebe vypadaji uplne stejne,takze ebzva,ze jsi je lakla i na nehty,tam uz je videt rozdil :) lucisek

    OdpovědětVymazat
  3. Krása, hlavně ta fotečka ve sněhu :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Daji, Mom´s Chiffon je i můj favorit, ale i ten Naked se mi docela líbí a nějak ho neumím poslat dál :-)

    Luci: jj, přesně proto jsem je lakovala, protože ty lahvičky mi taky přišly téměř stejné :-)

    Blani, děkuju, ono se bílé pozadí těžko hledá, navíc ten sníh mi přijde nějak hezčí než papír nebo stěna :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Na mě moc žůžové, ale světlým žůžovkám jsem už na chuť přišla, tak věřím, že buď dříve a nebo později takovým barvičkám propadnu taky :D

    Jinak ten stíbrný Golden Rose má jakou výdrž? Dneska jsem se na něj koukala a myslela na Tebe s tím, jestli ho koupit či nekoupit?

    OdpovědětVymazat
  6. An, teď nevím který stříbrný přesně myslíš? Ale všeobecně mám s GR dobré zkušenosti, teď mám třeba jeden na nehtech čtvrtý den a vypadá jako čerstvě nalakovaný :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je super srovnání a zase perfektní fotečka..jen mě napadá jaký budou fotečky v létě, někde v bazéně???

    a asi ti pošlu na srovnání i růžovku nubar;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Lucinko, na léto určitě něco vymyslím :-) Hlavně v létě budou fotky na sluníčku a ty jsou vždycky nej. Jééé, já se tak těším! :-) A ty už mi fakt NIC neposílej, ju :-)

    OdpovědětVymazat