úterý 23. února 2010

China Glaze It´s Poppin

V posledních dnech se nám občas ukáže sluníčko a konečně i já jsem díky tomu dostala chuť na zářivé letní barvičky. Pro další lakování jsem si vybrala It´s Poppin, který u mě bydlí už od minulého léta, ale jaksi pořád nebylo kdy ho vyzkoušet *oops* Mám tři vrstvy (stačily by dvě) a lakovalo se s ním bez problémů. Není čistě krémový, má v sobě růžovou perleť (která na fotce s bleskem vypadá jako fialová, ale není to tak). Aby byl dojem letních nehtů dokonalý, orazítkovala jsem ho motivem kytiček lakem ChG Millennium.






5 komentářů:

  1. To je krásná barvička! A s těmi kytičkami je to dokonalé, tohle se ti moc povedlo.
    Zdá se mi to, anebo má podtón maličko do modra?

    OdpovědětVymazat
  2. Krása, přesně na takovej lak mám náladu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jarísku, děkuji! Nene, podtón domodra právě nemá vůbec, jen dorůžova (pokud teda růžová může mít růžový podtón :-))

    AYD: já taky a budu ji mít asi hodně často :-)

    OdpovědětVymazat
  4. nádherná barvička a ty kyti jsou parádní !!!

    OdpovědětVymazat
  5. Jeee, kdy už mi ukážeš to kouzlo naživo?? :-)

    OdpovědětVymazat