středa 10. února 2010

Color Club Wild at Heart

Dneska jsem nějaká unavená na to, abych tu psala slohové cvičení, ale tenhle lak to stejně nepotřebuje. Právem patří do mé TOP 20 - je prostě DOKONALÝ! :-)




10 komentářů:

  1. Oh wow! That looks very good on you!
    Great color!

    OdpovědětVymazat
  2. To je fantastická barvička. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ááách, krásná barva a perfektní nehty, sluší !!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Jakože se mi holografy normálně moc nelíbí, tak tenhle lak je nádherný :)

    OdpovědětVymazat
  5. Anebo to není holograf? Hm, ale krásný je stejně.

    OdpovědětVymazat
  6. Thess: thanks a lot, you are really nice :-)

    Verunko, viď, opravdu jedna z nejhezčích barev co mám :-)

    Bubí, děkuju :-*

    Yari, je to holograf, moc se mi to na fotkách nepodařilo zachytit.

    Tbol, záleží kde nakupuješ, u nás 310Kč, v zahraničních shopech se dají koupit i za méně než polovinu.

    OdpovědětVymazat
  7. Můj neoblíbenější holograf. Používám ho na konadování, přes světle fialový lak :-). Krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak ten je fakt moc pěknej, škoda že nejsem na ty fialový. Ale fotky a nehtíky krásný :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Daji, na konadování jsem ho ještě nezkoušela, ale určitě to napravím, díky za typ :-)

    Blani, já si ho na tobě ale docela umím představit, myslím, že by ti slušel! Ale pokud by ses v něm necítila, nemá smysl to lámat přes koleno. Už mám nafocené Espresso, takže brzy tady bude i něco pro tebe :-D

    OdpovědětVymazat