středa 3. února 2010

Denní líčení s NYX paletkou Smokey Eyes

Už delší dobu jsem sem nedala žádné líčení, takže dnes jen taková školní rychlovka s NYX paletkou z nedávných úlovků. Jsem s ní moc spokojená, barvy nejsou zdaleka tak moc pigmentované jako sypké stíny (pigmenty), ale to je právě dobře, proto se i s touhle paletkou dá udělat jemné líčení na běžné nošení. Použila jsem 6 barev z paletky plus stříbrné fluidline jako horní linku (ve skutečnosti byla vidět mnohem víc než na fotkách) a za 5 minut bylo hotovo :-) Už mám nafocené i večerní líčení s touhle paletkou, tak snad to nebude jen planý slib, když napíšu, že ho tu taky brzy uvidíte :-)

Too Faced Shadow Insurance
NYX Smokey Eyes paletka
černá tužka Avon
bílá tužka Gabriella Salvete
MAC Fluidline Silverstroke
MAC Zoom Lash







6 komentářů:

  1. Peti, krásný to máš, ta paletky vypadá moc dobře :-) A jak si spokojená se zoomlash?

    OdpovědětVymazat
  2. Blani, vůbec, tady na to líčení jsem ji použila poprvé a naposledy, slepila mi řasy a neudělala žádný objem :-( Poletí do přebytků nebo na Aukro.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná očka!!! Taky bych chtěla umět za 5 minut takové krásné líčení. Peti, ty máš pro tyhle věci prostě talent a cit. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju, Verunko, ale opravdu si nemyslím že bych měla talent, chtěla bych se umět líčit tak krásně jako třeba Dianka, to je hotový profík a já pořád doufám, že od ní časem něco pochytím :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Peti, já také přidávám chválu, máš to krásný a moc ti to sluší, jsi šikulka!

    OdpovědětVymazat