středa 24. února 2010

China Glaze Metallic Muse

Občas se mi stává, že si objednám nějaký lak, hrozně se na něj těším, ale když přijde, vypadá v lahvičce úplně jinak než jsem si představovala. Takže ho odložím a když se ho po dlouhé době odhodlám nalakovat, jsem většinou zklamaná znova. To ale není případ Metallic Muse, ten mě velmi mile překvapil, protože na nehtech udělal přesně takovou barvu, jako jsem si přála i když ta lahvička nevypadá nijak přitažlivě. A jaký že tedy je? Na nehtech krásně světle modrý s teal nádechem (takový světlejší a modřejší Adore), v lahvičce zelenomodrý s odlesky až dohněda (blee). Už jste jistě četli nejmíň 100x jak Khrome kolekce kryje v jedné vrstvě - ano, kryje, ale je dost náchylná k oděrům, takže lepší jsou dvě a já mám pro jistotu tři. Pruhuje malinko, rozhodně míň než Romantique kolekce, ale to už se taky opakuju... takže asi tak :-)



3 komentáře:

  1. Mě ty kovové laky moc nepřitahují, ale ten modrý nádech je vážně úžasný :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta barvička vypadá moc hezky, ale mě ty ChG kolekce Romantique a Chrome vůbec nepřirostly k srdci, vůbec mi tyhle metalický láčky nesluší :-(

    OdpovědětVymazat