pátek 3. května 2013

Skin Food tvářenka Rose Essence - Orange

Když před časem přišla trb se svým tvářenkovým seriálem, dílem o tvářenkách v plechovce mi připomněla, že jednu z nich taky doma mám (a tu pod ní jsem musela ihned dokoupit, ehm...). Dnes tedy bude řeč o rozkošné růžové tvářence od asijské značky Skin Food.

Růžové ne barevně, ale parfemací, tato tvářenka opravdu intenzivně voní po růžích. Je to moje oblíbená vůně i parfemace v kosmetice, takže jsem za ni ráda a je mi příjemná. Není nijak intenzivní ani vtíravá, cítím ji pouze při nanášení, na tváři už ne.

Balení je tedy plechovka, přijde mi poměrně bytelná a bylo by potřeba vynaložit hodně síly na její promáčknutí. Ačkoli výrobce uvádí, že hmotnost tvářenky je 6g, je velmi, ale opravdu velmi malinká. Pro srovnání jsem jí vyfotila s tvářenkou Nars, která má 4,8g. Balení tedy opravdu klame a dávám za pravdu trb, že tvářenka vypadá jako pro panenky či malovátko pro malé holčičky na hraní. Velikost balení také znesnadňuje nanášení tvářenky, jsem zvyklá po tvářence buď přejíždět ze strany na stranu, případně u těch hodně pigmentovaných stačí pouze ťupnout, ale tady u té bohužel nefunguje ani jedno. Na první způsob je příliš malá, je jen o něco větší než štětec, takže jím musím po povrchu kroužit. Na způsob druhý je zase málo pigmentovaná, navíc se hned po prvním použití na povrchu vytvořila taková ta nehezká lesklá a tvrdá krusta, takže několik následujících použití jsem do ní musela píchat štětinami, abych ji narušila, protože jinak tvářenka téměř nebarvila. To se mi tedy povedlo, bohužel za cenu velmi rychlého zničení vyražené růžičky na povrchu. 

Nicméně i tak bych pigmentaci ohodnotila jako slabou a navíc odstín, tvářící se v balení jako výrazná a tmavá oranžáda, je ve skutečnosti velmi světlý, spíš je to meruňka, než pomeranč. Je nutné ji nanášet ve více vrstvách - mně to nevadí, raději vrstvím než zuřivě rozmazávám do ztracena tvářenku velmi pigmentovanou. Na mně vidět je, ale na tmavších typech by vůbec nevynikla, takže ji doporučuji pouze Sněhurkám a Geishám ;-)

Tvářenka není matná, má jemné stříbrné odlesky, takže s ní už nepoužívám rozjasňovač. Balení obsahuje také labutěnku, ale kdo z vás ji na tvářenku používá? Já si to tedy neumím představit. 

Verdikt je tedy nejednoznačný, rozhodně to není produkt, ze kterého bych si sedla na zadek, nicméně líbí se mi vůně, vzhled balení i odstín. Plechovka by ale mohla být větší, naštvala mě ta krusta na povrchu a někomu by mohla vadit i malá pigmentace. Jsem zvědavá, co na tu svou řekne Hanka a docela by mě i lákalo zkusit další odstín... Celkem jich je na výběr 5 a koupíte ji za cenu 8 - 10 dolarů na ebay.



srovnání velikosti s Nars tvářenkou






7 komentářů:

  1. Farba pekná, ale je teda vážne maličká a tiež by mi vadila tá ťažšia aplikácia. Inak ako píšeš, ja tiež nemám rada, keď sa na púdrových produktoch vytvorí ta lesklá "vrstva", ktorá úplne pokazí pigmentáciu :/

    OdpovědětVymazat
  2. se přiznám, že jsem si tuhle svoji plechovku kupovala jen tak na dívání. jsem totiž tu malou pigmentaci tušila... a v poslední době mě nic nedokáže naštvat víc než malá pigmentace u tvářenky. tak teď si nejsem jistá, jestli tuhle plechovku vůbec někdy vyzkouším. asi si ji nechám jen tak na ňuchání a čuchání (protože voní fakt dobře, to jo) a budu si o ní myslet jen to nejlepší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, možná jsem si ji taky měla nechat jen na dívání, ale já tu asijksou kosmetiku vážně chci zkoušet a používat. Zklamaná nejsem, mohlo to být i horší.

      Vymazat
  3. V US jsem objevila kamenný obchod Skin Food, takže se tam půjdu pokochat a rovnou něco nakoupit...bez vyzkoušení mi to objednávání nikdy moc nešlo=) Ale to balení je krásné. Jinak s malou pigmentací problém nemám, vždy nanesu trochu bronzeru a pak mi tvářenka hezky vynikne, na vrstvení jsou tyhle méně pigmentované věci ideální.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ti ty US nákupy vždycky záviděla, ale že tam mají svoje obchody i korejské značky, to asi nerozdýchám!
      Já bronzer moc nepoužívám, takže jsem je kombinovat nezkoušela, ale zkusím.

      Vymazat
  4. Se přiznám, že jsem po ní koukala už kdysi. Jen jsem neuměla vybrat odstín, swatchů je fakt pomálu. Teď se ale už nemusím bát, s tou slabší pigmentací je to vlastně výhoda :) (Prvně jsem na tuhle recenzi koukla v práci, kde je šíleně barevně nastavený monitor a vyběhl na mě fakt pomeranč, tady doma už je to lepší a je to fakt meruňka:) )
    Petí, nezmiňuješ výdrž. Zvládne celý den nebo se během pár hodin vytratí? To je pro mě asi zásadní, nerada často obnovuju...
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, zvládne celý den, večer ji pořád vidím, ale na intenzitě trochu ztratí.

      Vymazat