pondělí 27. května 2013

Models Own Northern Lights

Jsem velmi ráda, že do naší malé země zavítala další doteď nedostupná značka. Nově vzniklý eshop itgirl.cz totiž nabízí produkty Models Own. Já osobně mám značku Models Own ráda, vlastním už kolem třiceti laků a některé odstíny jsou velmi krásné a unikátní, zejména Beetlejuice kolekce. Nabídku na spolupráci jsem nemohla odmítnout a potěšilo mě, že jsem v nabídce eshopu našla i lak, který jsem si plánovala koupit.

Northern Lights je z kolekce Wonderland Glitters a je to klasický glitrový lak. Podobně je na tom i kousek s názvem Southern Lights a ostatní tři jsou spíše efektové. Záklasní barva laku NL je světlá růžová, i když moc nechápu, jak je to možné, protože báze je průhledná a všechny třpytky holografické. Lak je opravdu výrazný a hodně třpytivý, bylo velmi náročné ho zachytit foťákem a prakticky nemožné dosáhnout toho, aby byly všechny nehty zaostřené. Zkoušela jsem natočit i video, ale ani na něm nevynikly různobarevné odlesky - tohle se prostě musí vidět naživo!

První vrstva mě trochu vydělila, protože lak vypadal velmi řídký, druhá ale překvapila a stačila k úplnému krytí. Pro dokonale hladký povrch stačí pouze jedna vrstva nadlaku, takže celé lakování je snadné a rychlé. Glitrové laky mi drží dobře, po třech dnech zatím nevidím žádné opotřebení.

Eshopu itgirl.cz moc fandím nejen proto, že zjednodušil dostupnost laků MO, ale také protože jejich cenová politika je pro zákazníka nastavena velmi příznivě. Laky koupíte za 160Kč, což zhruba odpovídá 5 librám, které za ně dáte v UK. Jasně, občas bývají na oficiálních stránkách různé akce, kde třeba kolekci šesti laků koupíte za cenu pěti a podobně, ale zase zaplatíte velmi drahé poštovné. Variantou je pak ještě Asos se stejnými cenami a poštovným zdarma. Věřím, že spousta z vás možnost nakoupit v ČR ocení, stále se často setkávám s tím, že se ze zahraničí objednávat bojíte. 

Eshop plánuje do budoucna rozšíření své nabídky o další prozatím nedostupné značky, takže určitě je na co se těšit. Já sama doufám, že časem přibudou i další laky Models Own, protože rozhodně potřebuji i Southern Lights :-) Děkuji eshopu itgirl.cz za zaslání laku k recenzi.








rozmazaná, ale aspoň trochu třpytivá...


17 komentářů:

  1. Krásná barvička :)Ty různobarevné třpytky jsou úžasné...

    OdpovědětVymazat
  2. tyto laky jsou už dostupné i u nás? to je pro mě tedy novinka:) a pro mou peněženku dost nemilá, rozhodně se neobejdu bez nákupu :D zrovna tenhle holograf vypadá naprosto božsky.. nevím, nevím jak dlouho budu odolávat:)

    OdpovědětVymazat
  3. Je parádní, jak dlouho vydrží?

    OdpovědětVymazat
  4. No ten je super! Úplně magnet pro oči :)

    OdpovědětVymazat
  5. No tak aspoň konečně chápu ten FB náznak.

    OdpovědětVymazat
  6. Achjo, co ja budu delat? :D Dalsi e-shop?
    Ale lak je teda paradni...

    OdpovědětVymazat
  7. Prekrásny lak na nechty...krásná farba..

    momosbeautydiary.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Tak toto je krasa, milujem taketo holograficke trblietky v lakoch :) A eshop idem hned aj okuknut :)

    OdpovědětVymazat
  9. Fajn tip na nový eshop a novou značku laků na nehty :), oceňuji možnost nákupu v ČR

    OdpovědětVymazat
  10. Peťo gratuluji ke spolupráci a doufám, že tu brzy uvidíme taky recenze rtěnek a stínů - já si prosím trio Seduce :) A lak mi připadá krásný už na fotkách, vlastně ho ani nepotřebuju vidět na živo :)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pěkný :), trošku mi připomíná jeden lak od Clare's.

    Jsem ráda za nový eshop :).

    OdpovědětVymazat
  12. Jéé, ten je moc pěkný! Asi budu muset změnit lak :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  13. Lak je krásný, do eshopu nakouknu.
    Chci se zeptat nemáš zkušenost se stíny od značky W7? Speciálně s těmito? http://www.fashiontasteshop.cz/dekorativni-kosmetika-c95/

    OdpovědětVymazat
  14. Kruci, proč jen ten lak vypadá tak dobře? :D Ten bych "potřebovala". No, o tom e-shopu jsem se neměla dozvědět :D
    anesagill.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat