pátek 24. května 2013

Bioderma deodorant

Tenhle deodorant jsem vyhrála u Monči v giveaway. Když jsem ten post hledala, nemohla jsem uvěřit tomu, že už je to rok, co ho mám doma! Protože já ho celý ten rok téměř denně používám a začínal mi připadat bezedný. Naštěstí se mi ho konečně povedlo zdolat, protože už mě pomalu přestávalo bavit používat večer co večer totéž, mám ráda změnu a chci vyzkoušet zase něco nového.

Jsem člověk s velmi citlivým nosem a zápach potu je něco, co prostě nedokážu snést u jiných lidí, natož u sebe, protože od sebe jen těžko uteču. Proto jsem se naučila ráno používat antiperspiranty a večer po sprše alespoň deodoranty - není to zrovna nejzdravější, vím, že většina lidí na noc nic nepoužívá, ale tak aspoň v tomhle případě se snažím sahat po deodorantech bez aluminia. Tento ho neobsahuje, navíc je určený pro citlivou pokožku a je vhodný i po holení. O tom bych si tedy dovolila polemizovat, po holení mě pálí asi všechno a i tenhle deo trošku pálil. Ale bylo to snesitelné a rychle to přešlo.

Kdybych si deodorant kupovala sama, rozhodně bych si nevybrala kuličkový. Nemám je ráda, protože zanechávají ulepený pocit. Tahle "kulička" navíc nabírá málo produktu, musela jsem podpaží přejet snad 20x tam i zpátky, abych vůbec něco nanesla. I při tomhle "plýtvání" mi vydržela rok, takže si moc neumím představit jak dlouho bych ji měla, kdybych jí používala menší množství.

Voní jemně, snesitelně, řekla bych že unisexově, klidně by ji mohl používat i muž. Co se účinků týče, tak těch 8 hodin spánku, kdy se člověk moc nepotí, zvládla relativně v pohodě. Pokud jsem ale někdy o víkendu byla doma a použila jsem ji ráno místo antiperspirantu, k večeru už to nebylo úplně ono a cítila jsem se a to dokonce i v zimě. Takže jsem ji ráda vyzkoušela, co slibuje, to tak na 90% plní, nicméně znova si ji rozhodně nepořídím zejména kvůli balení.

Cena se pohybuje kolem 160Kč a deodorant koupíte v lékárnách či eshopech, kde nabízí Biodermu. Variantou je pak antiperspirant, který se vyrábí v kuličce i ve spreji. 





4 komentáře:

  1. Já si teda nedokážu představit noc bez antiperspirantu, člověk se potí pořád.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem si říkala, že tohle bude první článek, který zůstane bez komentáře, ale tys to zachránila! :-)
      Podle mě na noc stačí deodorant, hlavně v zimě.

      Vymazat
  2. Ja ty kulicky moc nemusim...prijdou mi takove ulepene. Driv jsem pouzivala jen spreje a pak se neco zlomilo a zacala jsem pouzivat tuhe. Ted si uzivam ovocne Secret a kdyz chci pouzit neco min toxickeho, tak sahnu po LaVanilla (podle popisu 100% prirodni bez vsech skodlivych pridavku) a prekvapive si nemuzu stezovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ještě nenašla odvahu vyzkoušet něco přírodního, tak snad časem...

      Vymazat