úterý 21. května 2013

Illamasqua Caress

Pomalu v každé složce s fotkami, kterou otevřu, najdu nějaký lak Illamasqua. Ani si neuvědomuji, že laky téhle značky nosím tak často! Dnes vám tedy ukáži další z nich, miminkovoskou modrou s názvem Caress.

Pastelové laky s bílým základem se mi vždycky hůř lakují a ani tento nebyl bohužel výjimkou. Musela jsem dát tři vrstvy a stejně dělal díry (té na ukazováčku jsem si všimla až při úpravě fotek) a ani oblouček u kůžičky nemám příliš přesný. Přesto se mi moc líbí a ze srovnání, které jsem si dělala s ostatními světle modrými laky, vyšel jako vítěz.






18 komentářů:

  1. Nadherna barva !!! Musim rict, ze ti strasne zavidim nehty, mas je krsne dlouhe a zdrave :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bývávalo, teď se mi hodně lámou a třepí, většinou je nosím nakraťoučko a laky vůbec nefotím...

      Vymazat
  2. Bŕŕŕ, ten je studený ;-) Ale veľmi moc ti pristane, to lakovanie mu odpusti, fakt ho máš pekný.

    OdpovědětVymazat
  3. málokedy sa mi modrá na nechtoch páči. tento je dokonalý!

    OdpovědětVymazat
  4. krásna pastelová modrá! jj, súhlasím s Veve, to lakovanie mu odpusti :-)

    OdpovědětVymazat
  5. jééé, to je ten, co mi tehdy nepřišel v té společné objednávce,že? škoda! :-( je nádherný!!! i to lakování bych mu odpustila. ;-) tvým ručkám moc sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, to je on. Je to vážně škoda, že ti nepřišel :-( A děkuji!

      Vymazat
  6. Já měla od Ill zatím jen dva laky, ale musím vyzkoušet víc. Ten teď co byl v LB je neskutečnej držák, kam se na to hrabou ostatní. O to víc mě překvapilo, kolik holem psalo, že se jim hned sloupal...

    Tahle modrá je moc pěkná...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten z LB jsem ještě neměla, ale obecně bych Illamasqua laky zařadila k těm dobře držícím.

      Vymazat
  7. Presne takyto odtien hladam uz tak dlho !!! Ake alternativy inych znaciek su? Pozna niekto???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba Essie Borrowed Blue nebo Color Club Take Me To Your Chateau. Fotila jsem si i srovnání, tak ho sem pak dám.

      Vymazat
  8. Ten lak je boží!! :)
    A mimochodem, máš naprosto nádherný tvar nehtů! Závidím všem, kterým nehty rostou a mohou si je takhle pěkně vytvarovat :)

    http://bobunka3liska.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat