čtvrtek 9. května 2013

China Glaze Man Hunt

Vypadá to, že mám nějaké navy období, za poslední měsíc jsem si koupila 2 laky v podobném odstínu a jeden jsem dostala (děkuji :-*). První, který jsem vyzkoušela, je tato China z podzimní kolekce pro rok 2012, která se jmenovala On Safari. Na fotkách mi vyšel trochu světlejší a zářivější než je ve skutečnosti, nicméně je moc pěkný. Je čistě krémový, hodně vodový a tak jsem dala raději tři vrstvy, abych dosáhla plného krytí. Dobře se lakoval i držel. Mezi mé top barvy se nejspíš nezařadí, ale ráda se k němu vrátím a znovu nalakuji. 







Tuhle fotku už znáte z FB, váhala jsem totiž který z těchto dvou laků nalakovat a nakonec jsem se rozhodla pro jejich kombinaci. Růžová neonka je China Glaze Escaping Reality. Docela se mi ta kombinace líbila a dobře se mi nosila, nicméně často to opakovat nebudu, 10 stejných nehtů je pro mě lepší varianta.


16 komentářů:

  1. Ta poslední fotka s tím růžovým nemá chybu :) Na mě právě sám o sobě působí trochu depresivně, takže to oživení je úplně dokonalé! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Panečku, a já ji nějak přešla! Mně se líbí moc! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kristýnko, já nejdřív taky, zalíbil se mi až nedávno :-)

      Vymazat
  3. Jé , jsou krásný ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ta barevná kombinace je fakt boží! Ale samotný je taky krásný.

    OdpovědětVymazat
  5. Barva je nádherná. Musím říct, že tahle barva je mimo mou paletu,ale strašně mě láká, protože tuhle barvu můžu. Ale štvaly by mě ty tři vrstvy, možná zkusím jinou značku - jednou. Moc se mi líbí Tvoje rozverná kombinace s růžovou, mám ráda, když se dá akcent s jedním nehtíkem..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrkni na Catrice, mají velmi podobnou modrou, jen si teď nevzpomenu na název...

      Vymazat
  6. nádherne farby

    pozyvam na naš blog http://aj-ro-na.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. ta je uzasna! kralovska modra se ted nosi:) mam vyhlidlou podobnou kabelku, na leto oboje jak delany:)
    mimochodem zvu te ke mne na giveaway o kozenou kabelku crossbody, take v modre barve:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  8. Moc se mi líbí kombinace tý modrá a růžový! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Túto farbu úplne milujem a na tvojich nechtoch vyzerá fakt krásne. Škoda, že mne drží nejako blbo, musím vyskúšať iný podlak, keď píšeš, že s ním nemáš problém.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemám, držel dobře, jako podlak jsem měla ten zpevňující lak s vlákýnky od Essence.

      Vymazat
  10. Man Hunt taky někde mám zahrabaný v šuplíku. Asi ho budu muset najít a nalakovat, hodně si mě na něj navnadila. :-) je nádherný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu se těšit na fotky, pokud si jeho brzké lakování nerozmyslíš :-)

      Vymazat
  11. s tym ruzovým akcentom je to perfektne!:)

    OdpovědětVymazat