středa 15. května 2013

Claire´s Chunky Purple

V poslední době fotím laky naprosto minimálně, když už mi trošku narostou nehty, vyfotím jeden a zase se mi zlámou a následující tři týdny nosím krátké se světlým lakem. Takže sahám do archivu, resp. složky, kde mám nafocené starší laky a které ještě nebyla příležitost zveřejnit. Jsem zvědavá, jestli mi ještě někdy takové nehty narostou...

Claire´s Chunky Purple patří k lakům, které jsem si myslela, že nikdy nebudu mít. Sice nemám, ale jsem ráda, že jsem měla aspoň možnost si ho vyzkoušet díky Míně. Je to vážně krasavec, takovéhle odstíny vínové mám ráda. Ač obsahuje hodně stříbrných hexagonků, nepůsobí nijak přeplácaně jako některé franken laky. Lakování bylo problematické, lak moc nekryje, takže jsem dala tři vrstvy a třyptkám se taky nedalo moc poručit, kde se mají usadit. Na odlakování jsem použila alobalovou metodu.

 






12 komentářů:

  1. Moc pěkná délka nehtů, já už takovou délku vzdala - lépe se mi "pracuje" s kratšími - nicméně ta barva je úžasná, mám moc ráda tyhle odstíny, ale na to lakování a odlakovávání bych neměla nervy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už takovou délku taky pěkně dlouho neměla a asi jen tak mít nebudu :-( To odlakování se jednou za čas dá :-)

      Vymazat
  2. súhlasím s em :D dve vrstvy zvládnem, na lakovanie viacerých už nemám nervy, to by musel stáť ten lak sakramentsky za to (napr. modrý miss sporty metal flip collection) a odlakovávanie alobalom? dúfam, že to nikdy nebudem musieť podstúpiť, som lenivá :D

    OdpovědětVymazat
  3. takové barvy můžu, ale jak to chce alobal a víc jak pět vteřin na odlakování, tak to vzdávám a nelakuji :)

    OdpovědětVymazat
  4. Teda to je náádhera..! Ještě, že ten alobal existuje...S takovými laky je trápení...ale ta krása to vynahradí..:))

    OdpovědětVymazat
  5. Je skvělý, myslím, že za tu námahu by mi stál! :-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá moc pěkně ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji vám za komentáře, těší mě, že se vám taky líbí :-)

    OdpovědětVymazat