neděle 12. května 2013

NYX Love in Rio - En Fuego

V nákupech za poslední dobu jste si mohli všimnout, že jsem nakoupila několik paletek stínů od značky NYX. Mám jejich stíny ráda a konkrétně tria Love in Rio mě nadchla, protože tři odstíny nejčastěji používám a tyto mají na výběr obrovské množství barevných kombinací. Jako první jsem vyzkoušela En Fuego.

Paletka obsahuje tmavší šedostříbrnou, teplou švestkovou s minitřpytečkami a to, co jsem si myslela, že bude levandulová, je ve skutečnosti světlá studená hnědá. Oba krajní odstíny se mi líbí, odpustila bych jim i pigmentaci, která sice není úplný propadák, ale vysoká také není, chce to nanést více vrstev, aby byla barva výrazná. Problémem je prostřední barva, která mi podle mého vůbec nesluší. Není na očích příliš výrazná a dělá uplakané oči - na fotkách s líčením jsem to ještě zabila tužkou ve stejně neslušivém odstínu, snaha o sladění tentokrát způsobila opravdu nehezký výsledek.

Nejsem moc spokojená ani s konzistencí stínů, z větších paletek, které mám, jsem zvyklá na jemné, máslové a snadno se nabírající stíny. Tyto jsou hruběji namleté, vadí mi tam třpytky i to, že je musím nanášet opakovaně, než jsou na víčku dostatečně viditelné.

Balení se mi líbí, hlavně ta mašlička coby otvírání, já jsem hodně infantilní, takže na takové detaily mě výrobci vždycky dostanou (ačkoli v tomhle případě jsem si toho všimla až když jsem měla paletky doma, nebyl to jeden z motivů k nákupu, ale i tak to potěšilo). Jsem ráda, že je vršek průhledný, protože mám paletek víc, usnadňuje to výběr. Ač levný plast, otvírá se dobře, nehrozí poničení nehtů.

Paletka půjde z domu, protože mám stínů opravdu hodně, takže nemám potřebu si nechávat trio, ze kterého bych jednu barvu vůbec nepoužívala a dva odstíny snadno nahradím jinými (kdybyste ji někdo chtěl... mail je nahoře vpravo). Pevně doufám, že tohle zklamání bude jediné a ostatní paletky budou lepší.








5 komentářů:

  1. Taky mám pocit, že odstíny podobné tomu prostřednímu dělají uplakané oči, takové smutné, povadlé a ještě zarudlé od pláče :) Nic moc :) Ale ta šedá je moc hezká, i když kvůli tomu bych si paletku asi taky nenechávala :))

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se přesně tyto odstíny barev strašně moc líbí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybys to trio chtěla, napiš. Přihodím k tomu i tu tužku :-)

      Vymazat
  3. teda ta sv. růžová, cos myslela, že bude levandulová:) je docela drsná na ruce. Úplně jiná barva, ale pěkná celkem.

    OdpovědětVymazat