středa 21. srpna 2013

L´oréal Elseve hedvábný olej

Ještě tak 2 - 3 roky zpátky jsem neměla o nějakých vlasových olejích žádné ponětí. Vlastnila jsem jen sérum na konečky z Avonu a použila jsem ho asi tak jednou za uherský rok, protože na třepení vlasů moc netrpím. Pak jsem měla sérum Liss Ultime od L´oréalu a to bylo moc fajn, opravdu hezky vlasy uhladilo a zjemnilo. Dál si pamatuji ještě nějaké sérum od Balea, které taky nebylo vůbec zlé. Pořád to ale nebyl olej. Teprve když přišel Biosilk, rozjela se ta pravá mánie!

Ačkoli mě Biosilk nadchl a považuji ho za top výrobek ve své kategorii, nedá mi to a občas vyzkouším i něco jiného. Třeba tenhle olej z Elseve řady, který mám doma už téměř rok. Občas jsem ho používala při každém mytí, občas prostřídala s jinými oleji, každopádně názor už jsem si na něj ujasnila.

Ze začátku mi přišel hodně dobrý, ale postupem času jsem musela uznat, že to zase až takový zázrak není. Efekt uhlazení je krátkodobý, jednodenní, asi jako u vitamínů Natura Siberica. Navíc je olej dost mastný a snadno se to s ním přežene a délky pak vypadají tak nějak urousaně. Olej se sice z větší části vsákne, ale vlasy zůstanou rozpramínkované. Takže je nutné použít ho opravdu malinko, tím pádem pomalu ubývá, což je asi plus. 

Balení je skleněné, do ruky dost těžké, asi bych raději plastové. Na cesty bych si olej s sebou určitě nevzala. Pumpička je funkční, dávkuje dobře, olej nevytéká ani pokud je lahvička ve vodorovné poloze. Vůně je poměrně intenzivní, ale je mi celkem příjemná. Z vlasů ji cítím ještě několik hodin po nanesení oleje, druhý den už většinou ne. Cena se pohybuje v rozmezí 130Kč - 200Kč. To sice není nijak moc, ale ani tak podle mě cena kvalitě neodpovídá.

Ne že bych peněz za něj litovala, ze začátku jsem ho měla opravdu ráda - asi jsem ho lépe dávkovala a vlasy jsem měla méně vysušené. Teď už ale po něm sahám jen zřídka a nevím, zda ho vůbec kdy dodělám. Ráda jsem ho zkusila, ale znovu si ho určitě nekoupím, raději otestuji zase něco jiného.





11 komentářů:

  1. Když si ho porovnáš s olejíčkem od Syoss a Gliss Kur, zjistíš, že má úplně stejné složení - to jen tak abys ho nezkoušela ještě jednou v jiném obalu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobré vědět, díky! Z drogerky se chystám vyzkoušet už jen Balea z té oil repair řady, jinak mě nic neláká.

      Vymazat
  2. Zrovna jsem si ho chtěla koupit ale raději Ne :) Olejčky od Balea mi vyhovuje víc :)
    http://petrusha1992.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chystám se na něj také, až trošku zredukuju zásoby.

      Vymazat
  3. Já ho mám docela ráda :-) Můžu dát klidně 3 pumpnutí a vlasy se mi nijak nezamstí, voní krásně a skleněná flaštička mi vyhovuje :-)
    Jen také nevím, zda ho dopotřebuji, asi před měsícem mi přišel tekuté hedvábí od CHI a z toho jsem také nadšená :-)

    OdpovědětVymazat
  4. ja používam už niekoľko rokov olej od schwarzkopf, ktorý mi odporučila kaderníčka a je super.
    http://www.hairbeauty.cz/e-shop/vlasova-kosmetika/pece-o-vlasy/526-bc-oil-miracle-finishing-treatment-100ml/
    ..je drahší, ale stačí ho málinko, takže vydrží fakt dlho. Vlasy mám po ňom hebké a príjemné na dotyk, čo je super, keďže ich ničím častým žehlením a melírom. Mamina je s nim tiež spokojná, takže ho máme nakúpený do zásoby :D

    OdpovědětVymazat
  5. olejíčků mám doma spoustu a stejně mi asi nejvíc vyhovují tekuté krystaly, u kterých mi přijde že mi vlasy tolik nezatíží.

    http://onceuponatimeside.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Mám ho a dojem stejný jako ty, takový průměr, zkrátka žádný odvaz, biosilku nesahá ani po kotníky...

    OdpovědětVymazat
  7. Já používám mandlový olej nebo od Davines, to je úplný poklad (http://www.slecnajahodova.blogspot.cz/2013/02/olejova-kouzla-pro-vase-vlasy-od-avonu.html)

    OdpovědětVymazat
  8. Také ho mám, akorát v červené verzi a docela spokojenost :). Myslím, že mi vlasy určitě aspoň o malinko vylepšil :).

    OdpovědětVymazat
  9. V drogérce jsem nad ním taky váhala, ale nakonec jsem sáhla po oleji Balea a myslím, že výsledek je podobný jako u tohoto. Teď zkoušela olejíček Orofluido a jsem z něj vcelku nadšená :)

    http://lavenderkiwi.blogspot.cz/2013/09/srovnani-oleju-na-vlasy.html

    OdpovědětVymazat