úterý 27. srpna 2013

Essence Free Hugs

Když se objevily v prodeji laky Essence v nových lahvičkách, Free Hugs byl jeden z prvních, který jsem házela do košíku. Růžových není nikdy dost a já tu svoji NEJ bárbínkovskou růžovou stále ještě nenašla. Tahle je sice pěkná, ale ten lak s prominutím úplně pitomý, takže letěl z domu rychlostí blesku. Vůbec mi to nešlo nalakovat, bylo to vodové, teklo si to kam chtělo, dělalo to díry... Ve třech vrstvách a povrchem zarovnaným nadlakem se na to jakž takž dalo dívat, ale neměla jsem nervy na opakované lakování když mám v šuplíku 20 podobných a poslušnějších laků. Takže fotky coby památka a never more!







9 komentářů:

  1. suhlas, tie nove laky su otras :/ nikdy si ich uz nekupim

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ho doma, lakuje se v pohodě, ale vůbec nedrží. Souhlasím, že nové složení stojí vážně za ... Ale barvička je nádherná, občas, tak na jeden den, ho nalakuji...

    http://pragueinstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. ta barva je překrásná! nádherná růžová

    http://onceuponatimeside.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Mám ho doma a neplechu při lakování nedělal, zato ta výdrž :( naposledy jsem ho měla někdy před rokem :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tenhle mám taky a lakoval se mi dobře, stačily dvě vrstvy, což jsem od něj vůbec nečekala. :) Jen se mi špatně fotil, ty ho máš pěkně nafocený. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já myslím, že rozhodnutí nekupovat tyhle nové laky učinila spousta lidí. U nás v místní drogerii vůbec nemizí a upřímně se vůbec nedivím. :)

    Jako růžová vypadá barevně moc hezky. :)

    OdpovědětVymazat
  7. teraz bol v akcii (presne tento odtien), ale nastastie som si precitala nan recenzie a ani znizena cena ma nepresvedcila si ho kupit.. skoda ho..vlastne celej vynovenej kolekcie..

    OdpovědětVymazat
  8. To je škoda, protože má fakt krásnou barvu :) Nové laky od essence jsem zatím nezkoušela, protože na ně všude možně bohužel čtu spíš negativní recenze:(

    OdpovědětVymazat
  9. Mě se laky Essence líbí co do barvy. Pozoruji ale, že se každá barva hodně liší kvalitou. Já měla jeden, ze začátku super, po měsíci zhoustnul a blbě se s ním pracovalo.. takže od té doby se na ten jejich regál chodím jenom dívat.
    Wonderfull Today

    OdpovědětVymazat