neděle 11. srpna 2013

Illamasqua Poke

Vypouštím do světa nepříliš povedené fotky nepříliš oblíbeného laku. Vlastně ani nevím, proč jsem si ho koupila, ten stříbrný shimmer se mi tam vůbec nelíbí, vypadá to skoro jako perleť, jako lak, který mohl frčet tak před dvaceti lety... Ale když už jsem tu objednávku dělala, proč tam nepřihodit jeden lak za 5 liber, že. Takže ho mám a i když se mi základová barva líbí (tak mě napadá, že by mi ladil k novým botám), asi ho moc často nevytáhnu. Lakuje se vcelku fajn, ale je vodový a tak jsem dala 3 vrstvy. 







6 komentářů:

  1. Ač fialové laky zbožňuji tenhle mě nějak extra neoslovil. Projížděla zběžně tvé lakovací příspěvky, samé krásné laky a takových kousků prostě ááááá :)

    OdpovědětVymazat
  2. Asi jsem divná, ale mně se právě pro ten oldschoolový vzhled líbí. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se taky moc líbí :-) Kdyby ses ho chtěla zbavit, tak koupím :-)
    hatko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Tak mně připadá vážně nádherný a i fotky se mi moc líbí. :) Nebýt toho shimmeru, tak mi trochu připomíná jeden nový lak od Astoru.

    OdpovědětVymazat
  5. Na prvni fotce se mi libi hodne moc. Po blizsim pohledu uz bych tak nejasala, ale porad je celkem pekny :).

    OdpovědětVymazat