pondělí 5. srpna 2013

BB Couture Selene

Dnes jen rychlopost s lakem půjčeným od Míny - měl by být na nějakou dobu poslední, všechny laky už jsem vrátila a žádné nové si nepůjčila, musím nosit hlavně své vlastní. Selene je krasavice, spojuje v sobě můj oblíbený odstín a holografické mini třpytky. Trochu mi tam vadí fialový shimmer, bez něj by se mi lak líbil víc.  Na fotkách mám 3 vrstvy bez nadlaku, kryje ale už ve dvou. Byl trochu vodovější, ale i tak se lakoval v rámci možností dobře. 

Co vy a modrý / fialový shimmer v růžových lacích?






8 komentářů:

  1. Takže ty laky cos mi po dvou letech vrátila si nestihla nalakovat?:-D

    OdpovědětVymazat
  2. fialový nebo modrý shimmer jsem snad v růžovém laku neviděla.. alepoň takový nemám doma, ale vzhledem k tomu, že shimmer v lacích miluji, tak by mi to asi nevadilo:) i tento lak se mi líbí:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten vypadá moc hezky. Ty odlesky tam dost dobře nevidím, pokud jsou jen takhle slabé, tak by mi nevadily. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viditelnější byly hlavně při detailním zkoumání, to je moje specialita, čučet si na nehty :-D

      Vymazat
  4. Modrý nebo růžový shimmer se mi právě hodně líbí. A lak je moc pěkný. Taková hodně příjemná barvička pro moje oči. :)

    OdpovědětVymazat
  5. NO tyhle barvy holt bb couture umí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezká barvička :) já tam ten odlesk vidím, už jsem se s tím u nějakého laku setkala a vypadá to pěkně :)

    P.S. Ráda bych tě pozvala na Giveaway na mém blogu :)

    http://estrella-2012.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat