pátek 31. prosince 2010

Moje oblíbená dekorativní kosmetika v roce 2010

O tomhle postu už přemýšlím pár týdnů a rozhodně nejsem sama, protože už jsem si ho na pár blozích přečetla. Chtěla bych shrnout to, co jsem v letošním roce nejvíc používala a na rok příští plánuju takový post na každý měsíc (jeden čas psala takové příspěvky například Yarisse), protože to, co používám se mění podle toho, co jsem si zrovna pořídila nového, podle ročního období a také podle nálady. Bez čeho jsem se tedy neobešla v uplynulých 12ti měsících?


Make-up: MAC Face and Body foundation / Erno Laszlo Tinted Treatment

Tady prostě musím mít dva produkty, protože pokud použiju make up, tak je to z 50% MAC a z 50% Erno. Nemám ráda nic hodně krycího a maskoidního, takže MAC je málo krycí make up a Erno pouze tónovací krém.

Korektor: Janssen Perfect Blend

Zde je to jasné a jednoznačné, jediný korektor kterým zamaskuju pupínky a přesto vypadá přirozeně, taky poměrně dost dlouho vydrží.

Pudr: Manhattan Soft Compact Powder / TLC Loose Powder

Tady musím mít taky dva produkty a to jen kvůli makeupům. Dřív, když jsem ještě neměla make up MAC a používala pořád jen ten tónovací krém Erno Laszlo, nechápala jsem, co všichni na tom TLC pudru mají – nešel mi totiž vůbec nanést rovnoměrně. Že to není chyba pudru jsem zjistila až právě po nákupu MAC FaB, teď mi tvoří velmi oblíbenou dvojici. Přesto mám ale asi kupodivu radši Manhattan pudr, vyhovují mi totiž spíš kompaktní verze, lépe se mi reguluje množství, které naberu.

Tvářenka: MAC Mineralize Blush Improvise

Tady bylo velmi těžké zvolit jen jednu, přes léto jsem třeba tvářenku vůbec nepoužívala a v posledních měsících jsem byla zas dost promiskuitní a vyzkoušela jich dobře 10. Nakonec jsem sem napsala tuto MAC, protože je moje nejoblíbenější, mám pocit, že mi sluší že všech nejvíc.

Bronzer: Elf Golden Bronzer

Bronzer jako takový používat neumím, na modelování tváře nejsem příliš šikovná. Tenhle bronzer jsem používala celé léto místo tvářenky a je to pro mě naprostý must have výrobek, neumím si představit, že bych ho neměla (proto jsem si taky v den, kdy jsem si ho rozbila, okamžitě objednala nový :-)).

Rozjasňovač: MAC Mineralize Skinfinish Porcelain Pink

Mám jich několik, ale PP je jediný, který jsem dokázala nějakou dobu pravidelně používat, buď samotný a nebo společně s tvářenkou.

Oční stíny: minerální MAC

Tohle byl asi největší problém nějak shrnout. Kam moje paměť sahá, pigmenty mě letos nebavily a používala jsem je opravdu jen velmi výjimečně. Paletky mě bohužel taky velmi brzy omrzí. Takže pokud stíny, vedou mono stíny a to zejména od MAC. A nejvíc používám právě minerální, ty mám hodně oblíbené, nejvíce vede asi duo Family Silver a trio Togetherness.

Tužka na oči: Avon Glimmerstick Diamonds

Ne že bych neměla tužky MAC nebo UD, mám a mám je i ráda, ale opravdu nejčastěji sahám po tužkách od Avonu. Avon dekorativku nepovažuju za zrovna moc kvalitní, ale jejich tužky jsou skvělé a moc mi vyhovují. Začalo to černou, když jsem zjistila že je její barva velmi intenzivní a drží i na waterline, nakoupila jsem si i další barvy a v současné době jsou nejpoužívanější hnědá a šedá z té glimmer řady se třpytkami.

Gelové linky: Elizabeth Arden Color Intrigue Gel Eyeliner

Gelové linky jsou taky můj objev letošního roku, dříve jsem je vůbec nepoužívala. Vyzkoušela jsem různé značky, ale AE u mě vedou na plné čáře (samostatnou recenzi na ně už mám napsanou, objeví se tu v průběhu ledna).

Báze pod oční stíny: Too Faced Shadow Insurance

Vede hlavně protože UD i Artdeco mají nepraktické balení.

Řasenka: Maybelline Falsies

Mám ráda snad všechny řasenky od Maybelline, tuto jsem měla během uplynulého roku 2x a určitě si ji koupím zase.

Rtěnka: MAC Flutterby

Nejsem moc rtěnkový typ, když už rtěnku použiju, vybírám si nude barvy jako je tato MAC.

Lesk na rty: MAC Dazzleglass Extra Amps

Čím víc třpytek v lesku je, tím líp :-)

Lak na nehty: China Glaze How About a Tumble

Těžká volba, protože v letošním roce u mě propukla obrovská laková mánie, koupila jsem si jich úplně neuvěřitelné množství… Ale pokud mám vybrat jediný, tak HAAT je pro mě číslo jedna a největší oblíbenec.


Jinak všem přeju krásný rok 2011, ať se vám vyhýbá vše špatné, ať jste stále zdravé, šťastné a spokojené a ať se vám plní všechny vaše sny!

8 komentářů:

  1. Uff, to je teda produktů. V poslední době jsem svoji kosm. taštičku zaplnila jen čtyřmi pudry, stínovou paletkou, linkami na oči, tužkou a stíny na obočí a řasenkami :)))

    Tobě taky hepy ňů jýr :) :D

    OdpovědětVymazat
  2. An, jsem ještě mohla pokračovat pleťovkou a péčí o tělo! :-D Ale lenost vyhrála.

    OdpovědětVymazat
  3. Peti, tobě přeji taky jen to nejlepší v roce 2011 a hodně kosmetických úlovků, ze kterých se můžeme aspoň zprostředkovaně těšit tady na blogu. A já se přimlouvám i za pleťovku a tělovou péči, mám tyhle summarize články moc ráda :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji, Blaničko :-) Že jsi to ty, sesmolím to a během víkendu dodám :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Peti, vše nejlepší v Novém roce a ať se ti ve všem daří.
    Ten článek je skvělej, miluju takové druhy postů a hlavně když jsou o kosmetice..kde se dá koupit ten korektor??

    a co máš v plánu ještě ozkoušet??

    OdpovědětVymazat
  6. Díky, Lucinko, mám radost že si to aspoň někdo přečetl :-)
    Mně ten korektor kupovala kamarádka od své kosmetičky, ale až si budu kupovat nový, tak třeba tady http://www.profesionalni-kosmetika.cz/g168.Janssen+%E8.840.04++Cover+Cream++kamufl%E1%9E+%E8.4+t%EClov%E1.html

    Každou chvilku mi přelítne kolem nosu něco, co musím hrozně nutně vyzkoušet, takže těžko říct, co to bude příště :-)

    OdpovědětVymazat
  7. děkuju moc Peti ...ty víš jak jsem na tom já, ale když ta chuť zkusit něco, co je prostě dle recenzí skvělé mě nenechá chladnou ...třeba teď mám stále v hlavě ten makeup..jo a co ty a řasenky, jsou i nějaké jiné ??

    OdpovědětVymazat
  8. Luci, jaký make up? Řasenek od Maybelline je spousta :-) Vždyť víš, že mám ráda i žlutou a pak mám hodně oblíbenou dvoufázovou XXL intense. Ale teď používám Cover Girl od tebe :-*

    OdpovědětVymazat