čtvrtek 16. prosince 2010

China Glaze Custom Kicks + CND Gold Shimmer

Custom Kicks je moc pěkný lak, ale bohužel má ten problém, co spousta laků - to, co slibuje v lahvičce, se na nehty nedostane. V lahvičce je zlatý shimmer, na nehtech je to ale krémík. A protože já tam ten shimmer prostě chtěla, dodala jsem si ho tam efektem od CND.






5 komentářů:

  1. A dobře jsi udělala, Peti. :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se tenhle cnd efekt líbí snad ze všech nejvíc! Je překrásnej :-)

    OdpovědětVymazat
  3. oh wow, that's one hell of a combination!

    OdpovědětVymazat
  4. S tím shimmerem je to dobry! Já mám sice ráda krémovky, ale zrovna Custom Kicks mně nesedl. Budu muset taky vyzkoušet takovou nějakou kombinaci :)

    OdpovědětVymazat
  5. Veru: taky si myslím! :-)

    Blani: efekty jsou všechny pěkný a já prostě nedokážu říct, který mám nejradši, každou chvíli se to mění, protože objevím nějakou novou kombinaci, která mě nadchne :-)

    Blusherine: thank you, I think it was a good idea :-)

    Soni: určitě zkus, efekty pozvednou i laky, které se mi samotné nelíbí nebo se v nich necítím.

    OdpovědětVymazat