pátek 24. prosince 2010

Etude House LUCIDarling Ruby Purple

Když jsem si přednastavovala příspěvky na blog, schválně jsem dnešek vynechala, abych vám mohla ukázat aktuální štědrovečerní nehty. A málem jsem to nestihla! Dneska bylo prostě na práci tolik věcí, že i tyhle fotky jsem dělala pomalu v běhu, takže se omlouvám za jejich otřesnou kvalitu.
Co jsem tam projížděla nejnovější příspěvky na blozích, jen málokterý dnešní post nebyly červené nehty. A z toho mála, co nebylo červené, byly asi jen tři nevánoční laky (včetně té hodné holky z nalakovaného blogu). Já jsem věděla dávno, že chci být svým způsobem originální a že si ke stromečku nevezmu nic z vánočních kolekcí. Dlouho jsem zvažovala ten nový fialový BB Couture, ale nakonec to vyhrál tenhle lak. Proč? Protože ho svým způsobem vnímám jako vánoční, třpytí se jako vánoční stromeček posypaný pozlátky! A ty hvězdičky tam a hexagonky, to jsou ozdoby na něm.
Pokud máte Nubar Petunia Sparkle, tak tohle je přizdobená Petůnka. Barevně jsou si opravdu velmi blízké, lak je mnohem víc dorůžova než jak mi vyšel na fotkách. Trošku mě štve, že jsem mu nedala žádný krémový podklad, ale když jsem ho zkoušela na papír, vypadal, že ho nebude potřebovat a zvládne krytí i sám. No, moc mu to nešlo, tohle jsou tři vrstvy a rozhodně by to chtělo čtvrtou. Lakoval se dobře, až na ty hvězdičky! Tam je totiž ten problém, že na 15ml laku je v lahvičce asi 15 hvězdiček. Takže opravdu nečekejte, že byste je měly na každém nehtu, nebo že by jich tam bylo dokonce víc. Ty čtyři, co vidíte na fotce jsou výsledkem několikaminutového boje a lovu. Nejdřív se mi podařilo v první vrstvě vylovit jednu. Ve druhé vrstvě nic. Ve třetí zase jedna. Jenže třetí vrstvou se mi úplně překryla ta vylovená v první vrstvě, takže jsem měla na deseti nehtech pořád jen jednu. Tak jsem šmrdlala štětečkem v lahvičce, pořád ho vytahovala a nořila zpět, až se mi podařily vytáhnout další tři. Všechny je vidíte na fotkách, zbytek nehtů zůstal bez hvězdiček, protože bych u toho jinak přišla o nervy.
Doufám, že jste měli krásný a pohodový Štědrý den!




9 komentářů:

  1. ahhh I was biding it few times and still don't get it -.-

    OdpovědětVymazat
  2. Ale je teda krásný a k Vánocům se taky hodí :)

    OdpovědětVymazat
  3. ... no ten je krásný :))) miluju takové třpytivé laky :))))

    OdpovědětVymazat
  4. Je krásný, ty hvězdičky jsou kouzelný a cením si toho, že jsi je pro nás tak dlouho lovila :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvelýýýý, aj ja si v ňom viem predstaviť rozbaľovanie darčekov.

    OdpovědětVymazat
  6. ááááááááááááááácccccccccccccchhhhhhhhhhhhhhh, kdybych měla lepší představivost, tak takhle přesně bych si představovala vánoční lak pro tebe. Jen škoda těch hvězdiček, že jich tam nedali víc, je to nádherný.

    OdpovědětVymazat
  7. To mě dokáže vždycky naštvat, když napíšu komentář na mobilu a ten se pak zde ani neukáže. Chjo :(:(
    Je to krásný lak a na nehtech je ještě krásnější. Nemůžu se vynadívat. Je to vážně krása :)

    OdpovědětVymazat
  8. sabbatha: you can also buy it now on ebay - http://cgi.ebay.com/ETUDE-HOUSE-Lucy-Darling-Nails-Ruby-Puple-/220694516167?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item33626b11c7#ht_9479wt_872

    Angel: to já taky a moc! :-)

    Blani: :-D díky!

    Veve: jojo, moc mu to při tom rozbalování slušelo :-)

    Dejni, díky, to jsi mě potěšila, že mi tak sedí :-)

    An: s mobilmím netem moc zkušeností nemám, tak asi neporadím jak s tím bojovat :-( Jsem ráda, že se lak líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ten je super! Hned jak jsem ho uviděla, vybavila se mi Jasmine z Aladina. Je takový...magický :)

    OdpovědětVymazat