sobota 1. ledna 2011

China Glaze Midnight Ride

Chtěla jsem začít rok úplně jinak, však víte že jsem plánovala žluťáska Pinacoladu. Nějak to nevyšlo, tu teď lakovat nebudu, mám příliš dlouhé nehty a nevypadá to hezky. Navíc mám momentálně nehty pořád nahatý a vůbec nevím co si nalakovat... Nějaké tipy, rady, nápady? :-D Takže jsem dnešní příspěvek vylovila z "archivu".
Nejsem fanynkou „almost black“ laků. A tahle tmavá fialka je na nehtech ještě o něco tmavší, než v lahvičce. Kdyby vypadal jako na sluníčku, tak je moc hezký, ale bohužel při denním světle doma je téměř černý, takže pro mě zklamání. Naštěstí byl ale pouze půjčený, takže díky, Evi :-) Chválím dobré krytí, na fotkách jsou dvě vrstvy a naprosto bezproblémové odlakování.






8 komentářů:

  1. Já taky nejsem fanynka skoro černých. A lakovat se mi taky nechce. Ani odlakovávat ani pilovat. Prostě se mi nechce dělat nic a dám si pauzu :)

    OdpovědětVymazat
  2. No u mňa ide na wishlist. Škoda, že písať Ježiškovi je ešte skoro :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Soni, mně se právě taky nechtělo, jenže už jsem čtvrtý den bez laku. Jestli to bude jak na Nový rok, tak po celý rok, tak můžu blog zabalit :-)

    Veru, ale neníííí, klidně mu napiš :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, opravdu moc pěkný lak! :)

    OdpovědětVymazat
  5. tyjo, koukám kolik nás po novym roce má tuhle náladu, taky se mi nic nelíbí a nechce a nejradši bych šla spát. jo ale midnight ride, ten se mi líbí. nic jako moc tmavej lak neexistuje!

    OdpovědětVymazat
  6. Mrkni sem: http://miina-blog.blogspot.com/2011/01/blog-award.html

    OdpovědětVymazat
  7. Uau - I don't think I have that one. Have to get it.

    OdpovědětVymazat