čtvrtek 13. ledna 2011

China Glaze Drive In

Pro mě tahle barva patří do kategorie „nenadchne ani neurazí“. Světlé červené prostě moc nemusím, sama bych si ji nekoupila, ale měla jsem možnost si ji vyzkoušet díky Evče, tak proč ji nevyužít, že :-) Věřím ale, že si najde dost fanoušků, protože kryje velmi dobře už v jedné vrstvě – na fotkách jsou dvě. Trošku pruhuje a bohužel dost barví nehty dočervena.





6 komentářů:

  1. No mám asi stejný názor jak ty. Nenadchla, neurazila :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky souhlasím, že nenadchne, neurazí, ale klidně bych si ho nalakovala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hrozně mi připomíná OPI Smokin´in Havana a ten mám moc ráda :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Připadá mi jako CHG Go crazy red, ten má taky odlesky do oranžova :))

    OdpovědětVymazat
  5. Go Crazy Red neznám, v červených mám ještě pěkné mezery :-)

    OdpovědětVymazat