úterý 5. srpna 2014

Schauma Fresh it Up!

Už je to pár měsíců, co jsem si z Německa přivezla tohle duo na vlasy a od té doby, co jsem ho začala vídat i v našich drogeriích a marketech, si říkám, že bych o něm měla napsat. A teď už je ten nejvyšší čas, protože obě lahvičky jsou prázdné a já je chci zařadit do bilance.

Začneme asi od toho nejméně podstatného, tedy balení. Sice jsem důležitost vzhledu právě podcenila, ale kdyby mě obal nezaujal, rozhodně si šampon nekoupím. Takže ano, balení se mi moc líbí, kombinace miminkovské modré a růžové mému oku ladí, i obrázek slečny s vlasy pokrytými kvítky a motýly se tam hodí, je něžný a romantický. Prý je tahle řada určená pro náctileté... No jo, na roztomilosti pro mnohem mladší ročníky se vždycky nechám nachytat.

Šampon i kondicionér mají naprosto běžnou konzistenci, ničím se neliší od toho, na co jsme zvyklí. Oba jsou bílé, šampon lehce perleťový. Vůni popsat moc nedokážu, je taková sladká, spíš květinová než ovocná, ale žádnou konkrétní kytku v ní identifikovat nedokážu. Je jemná a nevtíravá, ve vlasech se nedrží.

Řada je určená pro vlasy, které se u kořínků rychle mastí a konečky mají naopak suché. To asi nebyl úplně můj případ v době, kdy jsem začala tenhle šampon používat - mohla jsem si je mýt až čtvrtý den, takže se mi rychle nemastily. Slibuje, že navrátí vlasům ztracené proteiny a pocit svěžesti udrží po 48 hodin.

A teď to nejdůležitější - jak si přípravky sedly s mými vlasy? Stručně řečeno bych je označila jako průměrné. Nemám po nich hrubé a nepoddajné vlasy jako po šamponech značek Garnier, Nivea nebo Gliss Kur, ale ani tak jemné a uhlazené jako po použití L´oréal Elséve nebo Balea Oil Repair. Se Schaumou mám vlasy sice na dotek jemné, ale rozhodně by mohly být uhlazenější a lesklejší. Taky se mi opět začaly víc mastit - byla jsem ve fázi, kdy jsem vlasy měla 3 dny úplně v pohodě a i ten čtvrtý den se s culíkem dal, ale Schauma mi to pokazila a nutí mě mýt si vlasy ideálně obden a to mě vůbec nebaví... Takže 48 hodinovou výdrž nesplňuje a já jen doufám, že po změně šamponu se zase budu z čistých vlasů těšit delší dobu.  

Výhodou může být určitě cena, často vídám 400ml šampon v akci za 40Kč, případně bývají šampon a kondicionér společně za 60Kč. Nicméně si nemyslím, že bych se někdy dostala do takové finanční krize, že bych si nemohla dovolit dát o 20Kč víc za L´oréal, takže k Schaumě už se znovu vracet nebudu. Neudrží moje vlasy bez mastnoty ani dva dny a s konečky taky nic moc nesvede. Bohužel mi umytí a o něco snadnější rozčesání nestačí.

Úmyslně v článku uvádím jaké drogerkové značky mi vyhovují a které mi nesedly, tak třeba i tohle kritérium někomu pomůže v rozhodování zda koupit nebo nekoupit.

A mě zajímá jaký vztah máte vy k téhle levné značce - láká vás její vlasovou péči vyzkoušet?



složení šampon


složení kondicionér


14 komentářů:

  1. K Shaume nemám veľmi pozitívny vzťah i keď presne takýto typ vlasov mám, šampón ale pravdepodobne budem obchádzať ďalej :)
    Oprav si akurát preklep v poslednej vete :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiš, to se mi tedy povedl překlep! :-D Děkuju za upozornění, hned to opravím :-)

      Vymazat
  2. Já si ani nepamatuju, jestli jsem nekdy sampon Schauma mela, mozna nekdy hoodne davno. Pravdepodobne ho ale nevyzkousim, nerada si myju vlasy obden. Momentalne pouzivam Aussi a jsem spokojena :) priste bych rada vyzkousela Balea

    OdpovědětVymazat
  3. Mě svědí kůže už jen z toho složení :-) Už pár let mám problém s tím, že mu kůže opravdu brutálně zkřehla a snesu fakt jen úplně jemný věci. Nicméně aniž bych chtěla nějak moc agitovat, tak ten problém s mastnými kořínky a suchými konci mají na svědomí právě ty pěnidla typu SLS a když to člověk vysadí a najde adekvátní náhradu (tím adekvátní myslím, že mu jinak ten šampon sedne, není účel se trápit s něčím, co je sice strašně přírodní, ale uživatelsky na hovno), tak se to za pár měsíců srovná a ten interval mytí se pak dá prodloužit na jednou tolik, klidně víc.

    OdpovědětVymazat
  4. Shauma je fajn, hlavně fialka na blond vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  5. Suché konce a mastící se konečky mám taky, ale kupovat šampon, po kterém se budou vlasy mastit ještě víc mě teda neláká.
    A taky se omlouvám za opravu překlepu v poslední větě. Vypadá to celkem vtipně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přimlouvám, ne omlouvám. Ty překlepy jsou vážně mrchy..

      Vymazat
    2. Beru přímluvu na vědomí! Já se snažím veškeré překlepy vychytat, ale koukám, že když už mi něco uteče, stojí to za to :-D

      Vymazat
  6. Nene, to není můj šálek čaje, drogerku už radši nedávám na hlavu, když to zkusím ( naposled jsem zkusila řadu od Claudie S.) tak to nedopadá dobře!!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Šampony a balzámy od Schaumy mi celkem vyhovují, hlavně ta zelená verze mým vlasům vyhovuje:) A hlavně mi moc vyhovoval jejich suchý šampon:)

    OdpovědětVymazat
  8. ten překlep :D je skvělý.. na mě tohle duo čeká ve skříni, tak se uvidí. já mám naopak vlasy přesně takové, pro jaké je péče určená a nějaké 4 dny bez mytí? o tom si můžu nechat jen zdát) jsem zvědavá

    OdpovědětVymazat
  9. Šampony v drogérii nekupuju. Nejraději mám od Khádi a Bione.

    OdpovědětVymazat
  10. Já se všema drogerkovejma šamponama musím mýt každý den, hned mám vlasy mastné..akorát s Tigi, který mi přestali vyrábět se dostanu na dva dny a to ten druhej už musej bejt vlasy v culíku:-(

    OdpovědětVymazat