úterý 19. srpna 2014

Essie Bermuda Shorts

Ještě než na vás vytáhnu tlumené podzimní odstíny, musíme stihnout několik zářivých letních! Třeba tuhle fialovou neonku od Essie. Jako všechny neonky se špatně fotí, ale tentokrát se překvapivě alespoň lahvička nevzdálila od reality a vcelku odpovídá - minimálně na té první fotce je věrná. Je to prostě klasický fialový neonový odstín a to i na nehtech, ačkoli mi na fotkách vyšel dost dorůžova.

Proti barvě nic nemám, naopak se mi velmi líbí, jen se mi povedlo nashromáždit tři podobné laky a nejslabší musel dostat padáka. Byl to Essie protože pro Zoyu mám slabost a Color Club zase lépe kryje, jemu stačí dvě vrstvy a Essie potřeboval tři. Jinak se lakoval bezvadně! Schne polomatně, takže jsem lesk dodala nadlakem. Držel taky moc dobře, odlakovávala jsem až pátý den a byl pořád pěkný. Mám pro tenhle odstín slabost, mám podobně vymalovanou ložnici. Asi si jdu nalakovat tu Zoyu... :-)

Co vy a fialové neonky?








8 komentářů:

  1. tyhle odstíny na nehtech moc nemusím :/ ale teď mám seříkové nehty a ty úplně miluju :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný! Nemáš tip na podobný drogérkový?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kate, omlouvám se za opožděnou odpověď. Určitě tenhle odstín najdeš u letošních neonových Dermacol, měl by to být Neon Violet. Nebo v mojí blogsale, uvědomila jsem si, že jsem vyřadila i ten Color Club, je to Mr. Robinson :-)

      Vymazat
  3. Na mých nehtech neonky nemusím, ale líbí se mi :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já neonky taky příliš nevyhledávám a o růžové bych snad ani nepřemýšlela. Nevypadá vůbec špatně, ale není nic pro mě:)

    OdpovědětVymazat
  5. Milujem tento odtieň laku, a to nemusí byť ani neónový. Škoda len, že kvôli práci som musela prestať lakovať, inakšie by som nosila snáď dennodenne :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nadherna barva! To je proste klasika co neomrzi

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé, to je nádherná barva! A takovou asi nemám, to musím napravit <3

    OdpovědětVymazat