pondělí 11. srpna 2014

Misa Pixie Princess

Misa Wishes Collection z roku 2011 se mi strašně líbí. Celá kolekce se skládá z jemných nenápadných barev, které ale nejsou vůbec nudné a nezajímavé! Všechny odstíny jsou ozvláštněné shimmerem, jemným třpytem nebo různě barevnými odlesky. Už jsem sice delší dobu ve fázi, kdy dokážu ocenit i pěkný krémový lak, ale efekty jsou něco, co mě pořád baví víc. Tedy, když se to povede...

A tohle se bohužel nepovedlo. Největší problém tohohle laku je v tom, že nekryje. Koukala jsem na fotky jiných blogerek a některým prý kryje ve dvou vrstvách. Ten můj ale bohužel ne, je strašně vodový a to co vidíte na fotkách jsou vrstvy čtyři a linie nehtu stále prosvítá. V méně vrstvách je ta barva zase strašně neslušivá, nehty vypadají jako špinavé. Další negativum je, že tohle je jeden z těch kousků, se kterým nic moc nezmůže ani zázračný Seche Vite a ten lak prostě neschne, takže jsem po pár hodinách měla manikúru samý rýpanec. Proto jsem se z ní nedokázala vůbec těšit a odlakovávala jsem už po 24 hodinách. Přesto jsem ale lak nezavrhla a hodlám mu dát ještě jednu šanci, protože ten odstín je prostě geniální a podobný neznám. Nebo mi někdo poradí jinou meruňkovou s růžovostříbrným shimmerem?








3 komentáře:

  1. toho krytí je škoda :(
    napadá mě Mimosa´s before Mani´s od China Glaze, ten jsem kupovala nedávno a byla jsem moc spokojená, akorát nemá tak výrazný shimmer, jako tento :) zkus zagooglit obrázky, třeba ti padne do oka:))

    OdpovědětVymazat
  2. O značce slyším poprvé, ale barvička se mi líbí :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Barva je to moc pěkná, ale to slabé krytí je blbé. Nemám ráda, když tyhle laky nekryjí.
    Ale jednou jsem po takový zkusila nude lak a ve finále to dopadlo zajímavě :)

    OdpovědětVymazat