středa 5. června 2013

TonyMoly oční stíny - Chic Black Brown

Minule jsem tu nakousla téma asijské dekorativní kosmetiky a dnes se k němu vrátím. Další věc, kterou jsem si velmi přála vyzkoušet, je trio stínů od TonyMoly. Koupíte je na ebay za cenu kolem 12 dolarů a pokud má náš starý známý prodejce rubyruby76 v nabídce všechny odstíny, je jich celkem 13. Já jsem se ve výběru nijak neodvázala, zase jsem sáhla po neutrální klasice, kterou nosím nejčastěji.

Celou polovinu obsahu tvoří nejsvětlejší stín, bílá s kapkou champagne. Je nejméně pigmentovaný, ale pokud si dám práci s více vrstvami, vypadá pěkně a je plně krycí (to je sice spíš laková terminologie, ale snad víte co tím myslím - neprosvítají mi červené žilky, které mám na očním víčku a kvůli kterým se bez stínů necítím dobře). Používám ho do vnitřního koutku i pod obočí. Neobsahuje žádné třpytky.

V pravé dolní části je světle hnědý stín. Čekala jsem, že bude studený a on je spíš teplý. Nevadí mi to, líbí se mi a používám ho na celé víčko. Je lépe pigmentovaný než ten světlý, třpytky jako takové neobsahuje, nicméně při podrobném zkoumání na umělém světle jsou viditelné barevné pidi částečky.

Nejlépe pigmentovaný je nejtmavší stín. Je to takový chameleon - v balení se tváří jako khaki se zlatými třpytkami, na ruce je to matná černá s barevnými třpytkami a po rozblendění na oku je to šedá se třpytkami. Třpytky ke konci dne opadávají po oko, ale jsou malinké, takže to vidím pouze já při detailním zkoumání, věřím, že okolí mě jako discokouli nevnímá. 

S triem se mi moc dobře pracuje, stínování je rychlé a snadné. Výdrž bez báze jsem netestovala, s ní zvládnou klidně i 14 hodin aniž by vybledly. Barevná kombinace se mi líbí, využiji všechny tři odstíny jak zvlášť, tak společně, hodí se k sobě. Stíny jsou hodně lesklé a nejtmavší dokonce třpytivý, takže věřím, že ne pro každého by byly vhodné na den. Já jsem ale spokojená a už si vybírám další barevnou kombinaci... :-)







4 komentáře:

  1. Čéče já jsem smutná, tak se mi líbily, ale nemůžu je mít, stejně jako z Catrice stínů, tak i z těchto pláču:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je škoda! A jaký odstín máš?

      Vymazat
    2. Myslím, že to byly Nude brown, už jsou u mamky, tak nevím 100%.

      Vymazat