pondělí 17. června 2013

Bilance za květen

S bilancí jsem se tenhle měsíc opozdila, moc se mi do článku nechtělo, když jsem viděla tu obrovskou hromadu spotřebovaných věcí! A to jsem tam ještě dvě věci zapomněla přidat... Ale nakonec to zase až tak nebolelo, zvládla jsem to relativně stručně, protože většina věcí už tu svou recenzi má - odkaz najdete přímo pod názvem. Fotky stojí za houby, protože mám momentálně dost divoké povlečení, ale snad za měsíc chytím pěkné počasí a fotky pro tenhle post pořídím venku.

Balea malinový sprchový gel - je můj miláček! Je to jako koupat se v malinovém jogurtu. Je to limitka z loňského léta, ale já se zásobila a ještě tam dva mám, takže jsem ráda, že jsem si jeho boží vůně neužívala naposledy.

Dusch Das sprchový gel - voňavý a levný, co víc si od sprcháče přát?

Garnier Color Shine - taky jsem si tento měsíc barvila vlasy, barvou, kterou jsem koupila omylem - myslela jsem, že je dlouhotrvající, ale tato je na 28 umytí. Z mé zkušenosti to vymývání ale moc nefunguje a kor u černé, ta drží fest, takže to nakonec vůbec nevadí, barva drží jak má a při barvení aspoň tolik nesmrděla a neobarvila kůži :-) Možná si ji příště koupím znova a už ne omylem.

Balea Oil Repair šampon - zatím jsem spotřebovala jen šampon, kondicionéry mi vždycky vydrží delší dobu i samy o sobě, natož když je ještě střídám s různými maskami. Další balení už mám doma.

Toni and Guy šampon a kondicionér pro narovnání a lesk vlasů - velká nespokojenost. Žádný lesk, žádné narovnání, jen zkreplé vlasy a navíc poměrně výrazná vůně (něco jako hodně levný deodorant pro pány), která se ve vlasech držela skoro do dalšího mytí. Jsem ráda, že mi došli a děsím se zkoušení druhého dua miniaturek, které jsem si pořídila...

Wella Professionals objemový šampon a maska pro jemné vlasy - prošlé vzorky ze Senzaboxu. Neubudu dělat fajnovku, která prošlou kosmetiku nepoužívá, s mými zásobami se mi to holt občas stane. Na těchto výrobcích jsem i přes uplynulou expiraci neshledala nic závadného, takže jsem je vypotřebovala. Nekonalo se sice žádné nadšení, ale tohle duo mi na rozdíl od předchozího docela vonělo a dělalo celkem pěkné a na dotek příjemné vlasy. Objemu jsem si nevšimla, což je jen dobře, já spíš bojuji o uhlazení. Velké balení bych si nepořídila, protože třeba Balea Oil Repair mi vyhovuje víc a je několikanásobně levnější, nicméně je nezatracuji a náhradní neprošlé kousky si nechám na cestování a nebudu se bát že budu mít po použití hrubé a nepoddajné vlasy, když už mám vyzkoušeno. Malé bezvýznamné plus uděluji za pěkné perleťové balení.

L´oréal Expert série Vitamino Color maska na vlasy - malé balení jsem měla už podruhé a opět ve mně maska zanechala stejný dojem - je průměrná, vlasy sice uhladí, ale žádné zázraky s nimi nenadělá. Hezky voní, ale nekoupila bych si ji, stejně mi poslouží masky z řady běžně dostupné v drogerii.

Bioderma deodorant - jsem vážně ráda, že jsem ho konečně dodělala, znovu už určitě nekoupím.

Fa antiperspirant Active Pearls - antiperspiranty Fa jsou sázka do loterie, některé jsou super a přežijí téměř vše, jiné příliš nenadchnou. Tento patří k těm lepším, celý den v práci vydržel a příjemně voněl. Možná, že koupím znovu.

Avon tělové mléko malina - tak tohle byl velký přešlap, tato verze mi vůbec nevoněla, malina byla hodně umělá. Hydratace průměr, ale pro příště už se budu vyvarovat objednávání naslepo, protože ani vůně oblíbeného ovoce není záruka, že budu z výrobku nadšená.

Vitality by M micelární voda - našla jsem ji zastrčenou úplně vzadu na poličce, tak jsem se rozhodla, že je nejvyšší čas ji dopotřebovat. A nebyla jsem z toho vůbec nadšená, opět mě štvalo to balení s pumpičkou a taky jsem si ujasnila, že odličuje výrazně hůř než Bioderma. Navíc je dražší, takže ji nezachrání ani to, že příjemně voní, znovu už si ji nepořídím.

Ryor pleťové tonikum - fajn, ale těším se na vyzkoušení něčeho jiného, takže znovu zatím nekoupím.

Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion - tahle emulze patří také mezi produkty, které zbožňuji a neumím si bez něj představit svou zimní péči o pleť. Toto je druhé balení a třetí jsem načala a dodělám příští zimu. A rozhodně mu už konečně věnuji samostatný článek.

Garnier SOS regenerační krém na ruce bambucké máslo - fajn krém na běžné denní mazaní. Není tak hutný jako jeho červená verze, což mi vyhovuje. Souhlasila bych i s tím, že je odolný vůči jednomu umytí, pokud si ruce jen opláchnete a neumyjete mýdlem. Akorát jsem netrefila vůni - prodávají se celkem tři a obě další mi voní víc (chodím na ně mamce). Nejspíš si ho tedy koupím znovu s jinou vůní.

JLo Live Luxe - vůně popisovat moc neumím, takže vám řeknu jen že je hodně sladká a květinově ovocná. Měla jsem ji moc ráda, já tyhle bonbonkové vůně můžu. Znovu zatím kupovat nebudu, mám parfémových vod dostatek, do budoucna to ale nevylučuji.

Konjac Sponge - už je moje třetí, na zimu kupuji vždy růžovku a na léto černou. Už si ani neumím představit, že bych ji doma neměla! Rozhodně ji nepoužívám denně, spíš tak jednou týdně, ale je to skvělý pomocník a pokud mám pocit, že moje pleť není úplně 100% čistá a ještě by to něco chtělo, Konjac houbička to vždycky vyřeší. Už skoro měsíc mám v koupelně černou a ve frontě tu čeká jedna no name bílá z Jájaboxu, takže za mě určitě velké ANO.

Essence gelové linky Midnight in Paris - měly být asi na samostatné fotce v kategorii vyhozeno, protože nejsou úplně dopotřebované, vyschly mi. Ale sloužily dlouho a stály pár korun, takže mi to vůbec nevadí. Mám teď místo nich černozlaté Catrice, čistě černé už si nejspíš nekoupím, moc je nepoužívám, jsem spíš na hnědou.

Rimmel (?) rtěnka 166 Shine On - vůbec si nejsem jistá, co je ta rtěnka zač, protože ji mám strašně dlouho. Ale je to jeden z těch výrobků, které jsem bezmezně milovala a nehodlala jsem se jí vzdát ani po expiraci a dopotřebovala ji skutečně až do dna. Je to nude odstín se stříbrnými třpytkami, spíš takový rtěnkobalzámek, co moc nevydrží, ale moc hezky voněla a ten odstín mi fakt slušel. Škoda jí!

The Face Shop The Smim rozjasňující hydratační krém - nic moc vůně, nic moc hydratace. Vzorečky jsou dost malé, z každého jsem se namazala sotva 2x. Nestačil mi hydratací ani teď v létě, takže rozhodně kupovat nebudu.

Dermacol Lift and Matt - sice jsem si to matování představovala větší, ale upřít se mu zase úplně nedá, v menší míře je viditelné. Bohužel mi ten krém dost smrdí, takže docela lituji, že jsem bez zkoušení koupila plné balení a vůbec si nejsem jistá, že si ho načnu...

Estée Lauder Advanced Night Repair Eye - sérum na oči přijelo v dopise od Sephory, tak jsem ho rovnou prubla a pasuji ho na propadák měsíce, možná i roku! Děs, běs, hrůza! Po čtyřech použitích se mi začalo loupat oční víčko! Snažila jsem se to i vyfotit, viz druhá fotka. Měla jsem asi na něj použít krém, ale chtěla jsem vidět jeho účinky samostatně abych i z pidi vzorečku mohla vyvodit nějaký závěr. Tohle jsem teda rozhodně nečekala a než takový výsledek, radši nebudu na oči používat nic!



výsledek po použití Estée Lauder očního séra


Spočítáte si ty nákupy sami, že jo? Já to jen tak zlehka popíšu - úplně nahoře vlevo je objednávka z Asosu (chybí tam ještě stíny v tužce Rimmel), vedle moje úplně první objednávka na Naturisimu a květnový Ladybox. Dole v pomyslné druhé řadě je objednávka z Chemist Direct a samozřejmě spousta asijské kosmetiky nesmí chybět. Dole pak jsou úlovky z českých drogerek, letní kolekce Essie laků z ebay, Chanel rtěnka z bazaru na Omlazení a taky jsem po dlouhé době nakoupila něco u Avonu.


10 komentářů:

  1. super! já jsem si teď taky objednala aussie shine, tak se těším a jsem zvědavá. Na tu modrou masku Freemenovskou mám zálusk, tu masku z LB bych si sama nikdy nekoupila, ale jsem s ní spokojená a zapátrám po dalších produktech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu masku z LB jsem ještě nezkoušela, sama bych si ji právě taky nekoupila a moc mě neláká...

      Vymazat
  2. jéé ty máš další zmrzlinový lak! se mi to jenom zdá nebo si nějak málo nakupovala? a už si vyzkoušela tu freeman masku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, na fotce je tyrkysový a už mi dorazil i ten žlutý se třpytkami a tím asi zmrzlinová sbírka končí, víc se mi jich nelíbí. Zdá se ti to, nakupovala jsem mooooc! Ještě počkám, co mi dorazí z nákupní mánie na přelomu měsíce a pak už budu hodná holka, musím zase chvíli šetřit.
      Zkoušela jen jednou, barva je teda naprosto dokonalá, ale první dojem je, že ta maska vůbec nic nedělá...

      Vymazat
  3. Odpadnem, ten rúž mám tiež a bol to snáď môj prvý dospelácky :-) Teda samozrejme, mala som šialenejší odtieň - perleťovoružový s trblietkami, ako inak ;-), ale krásne voňal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? To je hezký :-) Já měla taky ještě růžový se třpytkami, ten už je dávno spotřebovaný a ještě bych možná někde našla tmavší vínový se zlatými třpytkami, jedna z mála výraznějších barev, ve kterých jsem se cítila fajn. A co je to za značku, je to opravdu Rimmel? Není tam nic napsané a já si nejsem jistá, jestli si to pamatuju dobře...

      Vymazat
    2. Určite to bol Rimmel, dokonca som vypátrala radu do akej patril - Shine Temptation :-)

      Vymazat
  4. Jé Antipodes:-)
    A to na oku mám neustále, mám to z každého krému skoro, nemůžu se toho vůbec zbavit. Furt se to vrací:-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, ty za něj můžeš! Už ho používám a zatím celkem spokojenost, ale docela mi smrdí...
      Mně se tohle vůbec nedělá, naopak mám víčka hodně mastná, takže mě to překvapilo.

      Vymazat
  5. lol ten ruz
    a niekto je ocividne fanusikom aussie plne chapem
    http://galantosfun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat