sobota 8. června 2013

Nubar Purple Rain Glitter

Další krasavec půjčený od Míny - děkuji! Chtěla jsem si nejdřív vyzkoušet, jak se mi bude taková tmavá barva nosit. Zjistila jsem, že zrovna tento odstín mě baví a líbí se mi, ale než jsem se rozhoupala ke koupi, i ten poslední kousek na ebay se prodal. Škoda ho! (A ne Purple Glitter není totéž co Purple Rain Glitter, kdybyste mi někdo chtěl poslat odkaz s tím, že neumím hledat na ebay.) 

Tmavě fialový základ obsahuje spoustu třpytek, které se v místnosti tváří jako růžové, ale na slunci vynikne, že jsou ve skutečnosti holografické! To dělá lak unikátním, ale smutnit pro něj nebudu, rozhodně to není nic, co by se nedalo vyrobit s pomocí krémového laku a holografického top coatu.

Moc dobře se lakoval, stačily dvě vrstvy a na fotkách ho vidíte bez nadlaku.









6 komentářů:

  1. achiach.. nic jiného mě nenapadá :D je fakt nádherný, fialový a ještě ke všemu s holo-třpytkami.. to je pro mě naprosto ideální kombinace..:)

    OdpovědětVymazat
  2. já sice lakům houby rozumím, ale přijde mi, že tady jich je ke koupi ještě hodně:)
    http://www.ebay.com/itm/Nubar-Polish-Purple-Rain-Glitter-G152-1-2-oz-15-ml-/400498581873?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item5d3f936171

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jůů, on ho znova naskladnil! To jsem nečekala, děkuju za upozornění, Mooro :-)

      Vymazat
  3. Ten musím mít! :)

    http://cosmeticsisourlife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat