sobota 2. února 2013

OPI Alpine Snow + Essence Dreams for Sale

Většina z vás už má v poslední době asi plné zuby bílé barvy, když při pohledu z okna pomalu jinou nevidíte... Já ani ne, dokonce jsem dostala chuť ještě na bílé nehty. A aby byly krásně třpytivé stejně jako sníh na slunci, dozdobila jsem je dvěma vrstvami třpytivného nadlaku z Hugs and Kisses kolece od Essence. Na bílém podkladu třpytky pěkně vyniknou a ukazují opravdu všechny barvy, do kterých se umí proměnit - od zlaté přes zelenou, modrou a fialovou až do růžové. Vypadá to něžně, princeznovsky, ani Barbie by se za takové nehty nemusela stydět.

Lakování nebyla ale zrovna pohádka, on už ten bílý OPI není žádné terno, ve dvou vrstvách sice jakž takž rovnoměrně kryl, ale ty obloučky moc rovně nevypadají. Essence třpytky byly trochu jako lepidlo, kdyby mi šly nanášet tenčí vrstvy, dám jich klidně víc, ale takhle jsem se musela spokojit se dvěma a už moje nehty vypadaly jako gelové. Obsahuje třpytky čtyř různých velikostí a ty největší jsou dost neposlušné, ty jsem během lakování musela usměrňovat a navíc i přes vrstvu nadlaku trčí ven, takže se mi dvě odlouply... Moje chyba, měla jsem dát dvě vrstvy i nadlaku, ale to už by jich bylo celkem 7 a na to nemám čas ani nervy.

Výdrž bohužel moc neposoudím, hned první den v práci jsem dost používala líh a to se na laku vždy podepíše... Odlakovávala jsem už po třech dnech, samozřejmě s pomocí alobalu, i tak bylo poměrně těžké se těch největších třpytek zbavit. Ale neodradilo mě to, už se těším na jakou barvu ho vyzkouším příště :-)








18 komentářů:

  1. Tak jsem si ho pořídila a těším se až vyzkouším! :)

    OdpovědětVymazat
  2. vyzera to krasne :) take nezne.. skoda, ze su problemy pri nanasani to ma vie vzdy odradit.

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasný je ten Essence, veľmi dúfam, že sa mi podarí kúpiť ho aj u nás.

    OdpovědětVymazat
  4. Myslela som ze ho nepotrebujem, ale teraz vidim, ze ano :-D Na bielej vyzera nadherne :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Bílé plné zuby mám, ale ne na nehtech, na těch mě neomrzí :) vypadá to moc hezky :))

    OdpovědětVymazat
  6. ja by som to dala aj bez toho bieleho laku :)
    krasny lak asi si ho pojdem kupit :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je fakt zimní nádhera ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Tvoje kombinace je moc pěkná, podobně lakuji bílou s Leaving Las Vegas od Essence. Mimochodem děkuji za ušetřené peníze, zrovna jsem si chtěla tohohle opíka koupit... Nemáš tip na nějaký dobrý bílý lak, který něco vydrží a dobře se nanáší?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko, mně se dobře nanáší bílý od S-he, jenže má ještě tu starou kulatou lahvičku, nevím zda ty nové hranaté jsou taky dobré...

      Vymazat
  9. To opravdu vypadá jako třpytící sníh, super kombinace :)!

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá to nádherně! Hned mám chuť si konečně koupit bílý lak :)

    anesagill.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný, takový třpytivý šupinkáč. Oběhala jsem 4 dm a kde nic tu nic, Hugs & Kisses ještě do některých částí Prahy nedorazily. Ale to budu muset oběhnout podruhé :)

    OdpovědětVymazat