čtvrtek 28. února 2013

Essence Miss Universe

Tak jsem zase neodolala a koupila jeden z nových odstínů laků Essence, já jsem prostě hrozná... No ale dokázaly byste ho tam nechat, když se vám ten odstín moc líbí a víte, že podobný lak ještě nemáte? Já bohužel ne, i když jsem čekala, že lakování bude o nervy. Zas až tak hrozné to nebylo, lak je sice vodovější, ale docela dobře poslouchá a pokud druhou vrstvu dáte silnější, bude plně krýt (já mám tři slabší). Bohužel dost špatně schne, ač jsem použila rychleschnoucí nadlak, ještě po hodině byl lak měkký a na to nejsem vůbec zvyklá :-( Poměrně rychle se mi ošoupaly konečky, je to trochu vidět i na fotkách a to jsem lakovala večer a fotila druhý den dopoledne a mezi tím jsem nic moc nedělala. Jinak ale drží dobře, neolupuje se a odlakování bylo taky v pořádku, nehty neobarvil.







10 komentářů:

  1. Ach jo, on je prostě fakt pěknej :) Akorát mně se teda ještě ten den večer odštípal :(

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi, i u Lab, i u tebe. Jen pochybuje, že se rozhoupu pro něj dojít. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Dneska jsem ho držela v Rossmannu v ruce, ale pak jsem ho tam vrátila zpět ... když koukám na ty fotky tak teď docela lituju :(
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ten je krásnej.. škoda té výdrži a toho schnutí.. :/

    OdpovědětVymazat
  5. já jsem mu taky neodolala a musela jsem si ho koupit. :-) a ráda slyším, že při lakování celkem spolupracuje.

    OdpovědětVymazat
  6. tedy.. ten je opravdu krásný! mám nutkání běžet hned zítra do drogerie a koupit si ho :D

    OdpovědětVymazat
  7. Barva je to vážně nádherná. Škoda toho schnutí a výdrže :(

    OdpovědětVymazat
  8. Tak při takovém schnutí bych ho asi šla hned seškrabat :D, ale barva je to opravdu krásná :).

    OdpovědětVymazat