pátek 22. února 2013

EBD 117 fialová + Essence Mystic Mermaid

Pro dnešní post jsem vybrala kombinaci, kterou už mám nafocenou hodně dlouho. Lak od EBD už zde svůj post má a stejně tak Essence Mystic Mermaid. Mám tenhle nadlak velmi ráda a na moje poměry ho nosím často, mám ho na nehtech třeba právě teď, když připravuji tento post - proto také konečně zveřejňuji tyto fotky. Hodně mě mrzí, že už se nevyrábí, to byla velká chyba, Essence! Snad jednou vymyslíte nějakou stejně pěknou náhradu.






9 komentářů:

  1. Jak je možné, že v drogerii jsem ho pořád jen přecházela a u tebe se mi moc líbí? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné. :)
    Mě zase štve, že teď rušili essence nadlak takový ten se šupinkami (Night in Vegas? Tak nějak...), ten byl moc pěkný... Místo něj je tam nějaký glitrový, ale nic moc...

    OdpovědětVymazat
  3. Essence topperom som podľahla už aj ja. Práve mám jeden nechtíkoch.A tvoje nechtíky sú parádne!

    OdpovědětVymazat
  4. ten topper je fakt krásný! a samozřejmě, že já ho nemám... :/ no, škoda.. budu doufat, že se objeví nějaký podobný:)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné, vypadají spolu moc dobře. :)



    http://malykoutekkrasy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherná kombinace :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Mám takový stříbrno zlatý a když si ho dám na jiné než červené nehty, vypadám jak holka z pouti, hrůza :D

    OdpovědětVymazat