sobota 2. května 2015

Dusch Das antiperspirant - compressed

Už jsem se o tom zmiňovala v bilanci za březen - při poslední návštěvě Německa jsem si všimla, že většina antiperspirantů ve spreji má menší lahvičky, než na jaké jsme zvyklé. Jsou označené zeleným proužkem s nápisem "compressed" a mají přesně poloviční objem, než spreje klasické, tedy 75ml místo 150ml. I přesto slibují vydržet stejně dlouho, jako spreje velké. Já jsem byla samozřejmě zvědavá, jestli je to pravda, nebo jen nějaký reklamní trik, a snaha donutit nás kupovat antiperspirantů víc. Vybrala jsem si sprej od německé značky Dusch Das, která u nás k sehnání není, abych měla alespoň malou omluvu pro nákup věci, kterou zrovna nepotřebuji. Nicméně compressed verze měli spreje všech značek, i těch které se běžně prodávají u nás, jako Rexona, Dove nebo Lady Speed Stick. Je tedy velmi pravděpodobné, že se časem objeví i u nás, otázka je za jak dlouho...

Ale teď už k tomu nejdůležitějšímu a proč tento článek píšu - jak dlouho mi sprej vydržel? Minimálně jeden spotřebovaný vidíte v každé bilanci, nevím, jestli je to normální, nebo s nimi moc plýtvám, každopádně měsíc je standardní doba, po kterou mi jeden antiperspirant vydrží. Compressed verzi jsem samozřejmě nijak nešetřila a používala množství, na které jsem zvyklá a vydržel mi od 17.3. do 24.4. Takže celých 5 týdnů! Podle mě je to úspěch, mile mě potěšilo, že se nejedná o klamavou reklamu a začínám se těšit na dobu, kdy menší lahvičky nahradí ty klasické. Menší balení mi přijde hezčí a určitě praktičtější na cestování - doteď jsem při cestování na jednu či dvě noci brala místo spreje tuhý antiperspirant, protože spreje mi přišly moc objemné, ale tuhle menší lahvičku si s sebou klidně vezmu!

Co se týče konkrétně tohoto antiperspirantu a vůně Traumland - přišla mi dost silná a k oblíbeným bych ji určitě nezařadila, na druhou stranu parfém nepřebíjela, takže jsem ji přes den nevnímala. Často jsem ji ale cítila ještě při převlékání po příchodu domů, takže účinek byl 100% a proti zápachu mě ochránila. Ostatně není to první antiperspirant od této značky, se kterým jsem byla spokojená, o tom, že tyhle spreje jsou levné a přitom výborné, jsem psala už před dvěma roky. Rozhodně doporučuji se po nich v Německu podívat.

Už jste někde zahlédly compressed verzi sprejů? Připadá vám to jako dobrý nápad?




srovnání velikosti


3 komentáře:

  1. já si je taky vozím z Německa, jsou super do kabelky nebo do taštičky :)

    OdpovědětVymazat
  2. tyto kompres verze jsem viděla v Rakouské drogerii už asi před 2 lety a stále čekám, zda se jich u nás dočkám.... možná, až vypotřebujeme všechny staré zásoby Evropy.... dřív těžko

    OdpovědětVymazat
  3. @Natálka: přesně, menší rovná se praktičtější :-)

    @Meduňka: už před dvěma lety?? Páni... já je teda teď v Německu viděla poprvé, takže i k nim došly s dost velkým zpožděním, to by u nás mohly být už brzo :-) I když s těmi zásobami máš asi pravdu, my jsme ta evropská popelnice :-(

    OdpovědětVymazat