pátek 8. května 2015

Avon Stardust Radiant Rose

No tak jistě, jakmile se objeví něco nového a u kupujících to vzbudí zájem, to by bylo aby se všechny značky nepřetrhly a nepřišly se svou vlastní verzí. Proto nám i Avon (s asi tak ročním zpožděním) představil svou vlastní řadu pískových laků. Celá kolekce se mi zdá být velmi povedená, protože se jedná spíš o hrubě zasychající glitrové laky než klasický písek, a to já ráda! Ježíšek mi přinesl jeden odstín na zkoušku a vybral moc dobře, krásný Radiant Rose.

Občas mám tendence výrobcům odporovat a to, o čem oni říkají, že je pískový lak, já hodnotím jako glitrový. V tomhle případě se hádat nechci, i když bych mu raději dala nálepku glitrový, díky obrovskému množství mini třpyteček, označení pískový bude asi přesnější, i když výsledný efekt je mnohem jemnější, než známe třeba od Gabrielly Salvete. I já bych ho úplně v pohodě snesla bez nadlaku, protože povrch není výrazně hrubý a nezachytávám nehty například o oblečení. Jenže v matné verzi je tak trochu nudný, protože třpytky zaniknou. Nadlak je vytáhne a rozzáří a to je přesně to, co miluji! Pro dokonale hladký povrch jsem dala raději dvě vrstvy, barevného laku mám tři. Ve skutečnosti je trochu tmavší, než mi vyšel na fotkách, pořád bych ale řekla, že malinový, a třpytečky jsou růžové a modré. Držel moc dobře, nijak se neodlupoval, jen se mu po pár dnech ošoupaly konečky. Odlakovávala jsem klasicky a nešlo to vůbec špatně. Plus dávám za originální tvar lahvičky, mínus naopak za hloupě poskládaný štěteček, kdy některé štětiny jdou přes sebe - ale to může být vada jen mého kusu.

Líbí se vám? Máte nějaký odstín z této kolekce? Co myslíte, je pískový nebo glitrový? :-)










bez nadlaku



6 komentářů:

  1. Pískový nebo glitrový...to je jedno, hlavně že je krásný! hezká lahvička

    OdpovědětVymazat
  2. Podle lahvičky jsem si na první pohled myslela, že je to Azature ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Podle lahvičky jsem si na první pohled myslela, že je to Azature ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Avon nemusim, ale musim uznat, ze tento se jim povedl. Barva krasna a libi se mi bez i s nadlakem.

    OdpovědětVymazat
  5. Na nehtech vypada opravdu krasne :-)

    OdpovědětVymazat