pátek 23. ledna 2015

OPI Glow Up Already!

Nechci tady tenhle lak sušit zase rok do dalších Vánoc, takže ho sem dnes dám bez ohledu na to, že doba slavnostních třpytivých laků už je za námi a já na ně zrovna teď moc náladu nemám. Co vy?

Glow Up Already! se kdysi objevil v mojí blogsale a koupila si ho slečna coby jediný lak. Tak jsem si říkala, že pokud to bude její první OPI, bude asi dost zklamaná a že takhle možná u mnohých vzniká zášť k dražším lakům. Některé jsou totiž super a jiné za moc nestojí a že OPI glitrové laky neumí už jsem tu psala mnohokrát. Tenhle bohužel není výjimkou - ve dvou vrstvách nekryje a dělá díry, až třetí to zahladí. Už druhý den se začíná po kusech odlupovat, také známý nešvar glitrových OPI, zajímalo by mě, proč nedokáží vyrobit držák jako jiné značky.

Na to, že tohle má být ten zelený lak z kolekce, přišel mi spíš čistě zlatý, coby zelený jsem ho viděla jen na slunci. Ne že by nebyl pěkný, ale znáte to, mám hezčí...








2 komentáře:

  1. Tak já z něj teda zklamaná nejsem:-)Je pravda,že se rychle olupuje,ale díky té barvičce mu to odpouštím...Byl to můj asi 15. Opík,takže neboj,nezanevřela jsem na ně a pořád je zbožňuju:-)

    OdpovědětVymazat