čtvrtek 8. ledna 2015

Kiko 277

Tenhle lak jsem si vybrala na předvánoční setkání s kamarádkami v Praze, ale shodou okolností nakonec byl i mým lakem štědrovečerním. Mám se pochlubit jak jsem šikovná? No, tak jo... Měla jsem všechno do detailu vymyšlené, outfit, líčení, nehty, účes... Začala jsem líčením a dalším krokem měly být vlny vytvořené žehličkou. Nikdy jsem je nedělala, mám ráda své vlasy rovné, ale tak speciální příležitost si žádá trochu změnu, že. A ta se nekonala, protože při pokusu o první vlnku jsem chytila žehličku tak, že jsem si popálila ukazováček. Řeknu vám, bolelo to jako blázen, měla jsem chuť řvát bolestí pokaždé, když jsem jen na chvilku pustila balíček mraženého špenátu, kterým jsem si zranění chladila. Muka trvala 5 hodin, absolutně jsem nebyla schopná tvořit nějaké vánoční nehty, seděla jsem a koukala místo toho na seriál a když nastal čas, s přemáháním jsem se oblékla a došla k rodičům a ještě štědrovečerní večeři jsem jedla jen za pomoci jedné ruky a druhou chladila o sklenici s Colou. Takže tento lak byl nakonec tím slavnostním, stejně jako drdol náhradní účes. Poučení? Už NIKDY se nebudu pokoušet o vlny žehličkou, na příští rok si budu muset vymyslet nějaký bezpečnější způsob pro nemehla, jako jsem já.

Lak už mám doma dost dlouho, ale stále se vyrábí a prodává, jak jsem před pár dny zkontrolovala v Drážďanech, takže kdyby vás zaujal, víte kam pro něj. Odstín je červenorůžový se spoustou střibrnorůžového shimmeru. V lahvičce jde shimmer v určitém úhlu i dozlata, ale na nehtech to vidět bohužel není. Lépe než foťáku se barvu povedlo zachytit mobilu, tak když tak mrkněte na můj Instagram. Lakovala jsem tři vrstvy, ale stačily by mu dvě. Odlakovává se dobře a vydržel pěkný tři dny, pak začaly být znát ošoupané konečky, ale ani po šesti dnech se nikde neolupoval. 

Já osobně mám laky Kiko moc ráda a už se těším až vyzkouším ty nově nakoupené! A co vy, máte nějaký lak od této značky? A jak jste s ním spokojené?









9 komentářů:

  1. Mám len jeden lak od tejto značky, taký krásny letný a som s ním spokojná. Celkovo mi je táto značka sympatická :) A tvoje nechtíky aú krásne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :-) I mně je Kiko sympatické. Škoda, že nemají víc zajímavých odstínů laků, přece jen ty krémové už doplňovat nepotřebuji.

      Vymazat
  2. shodou okolností mi právě tenhle přivezla v prosinci kamarádka z Drážďan, takže i se mnou putoval pod vánoční stromeček. líbí se mi na něm, že je pod každým světlem úplně jiný.

    OdpovědětVymazat
  3. Teda Peti, AUUUU! Jak jsem to četla, začal mi běhat mráz po zádech. Snad už máš prst OK a nebolí! :-*
    Lak je krásný a sluší ti!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Jituško, už je to docela OK, spálená kůže se oloupala a teď už tam mám jen růžový flek :-)

      Vymazat
  4. vypadá úžasně, okukovala jsem ho, ale nakonec jsem vybrala jiný, takový tmavě fialový galaxy, brzy o něm budu psát :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten mám taky, ještě jsem ho nelakovala, zase mám ošklivě zlomený nehet, tak jedu ve světlých odstínech. Ale těším se na něj moc a na tvůj post také :-)

      Vymazat